Společnost


LG Electronics CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24825Pračka LG F7188QDO - po ukončení praní nelze otevřít dvířka - pračka je v záruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2018, před 6 lety

Pavel Bárta

Znění stížnosti

Do společnosti SERVIS AE se několik hodin nelze dovolat (obsazeno nebo vyzvánění). Teprve na placené infolince 810555810 jsem se dozvěděl, že záruční opravu lze zadat pouze jejich prostřednictvím. Přestože jsem sdělil, že za dva dny odjíždím na dovolenou a v pračce mám vyprané prádlo, které mi zplesniví bylo mi sděleno, že opravář se mi ozve do 2 pracovních dní k dohodnutí termínu, protože takto mají nastavený proces! Nevstřícný a neklientský přístup, od značky LG již nic nekoupím. Tzv. "zákaznický servis LG" mi zkazil dovolenou, na kterou bohužel neodjedu. LG nedoporučuji!


Produkt

Pračka LG F7188QDO - výrobní číslo 611PWQTLC932


Požadované řešení

Vzhledem k povaze závady, která má za následek zničení prádla, mne v den nahlášení závady má kontaktovat opravář a v ten samý den se dostavit na opravu na místě.

Infolinka pro nahlášení požadavku na záruční opravu má být bezplatná. Skutečnost, že jako zákazník mám v této situaci za telefonický požadavek platit, je nehoráznost a vyjádření neúcty společnosti LG vůči zákazníkům.

LG nesmí zákazníka otravovat informacemi o nastavených procesech. Toto je interní záležitost LG, která zákazníka nezajímá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2018 10:13, před 6 lety

Dle § 3a zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele prodávající, který v souvislosti s uzavřenou smlouvou používá pro komunikaci se spotřebitelem veřejnou komunikační službu, nesmí použít takovou službu, jejíž využití by pro spotřebitele znamenalo účtování vyšších cen, než je běžná cena hovoru. Nedodržení této zákonné povinnosti je přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena Českou obchodní inspekcí pokuta až do výše 1 000 000 Kč. Spotřebitel by také mohl žádat po prodávajícím náhradu hovorného.

Prodávající je dále podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit, požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo stále trvat na odstranění vady.

Pokud bylo dodáno vadné zboží, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Byla-li v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího způsobena spotřebiteli škoda (poškození oděvů), může spotřebitel žádat její náhradu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.