Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24833Nevyřízená pohledávka - vrácení zboží, nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2018, před 6 lety

Marcela Váchová

Znění stížnosti

Přestože jsem zboží vrátila a oni mi poslali dobropis, peníze mi nebyly vráceny zpět na účet viz jejich email ze dne 4.10.2017:

Vážený pane/paní Váchová,

evidujeme u nás Vámi vrácené zboží var. symbol: 1131705006 v hodnotě: 863 Kč, které mají být poukázány na bankovní účet číslo: 203393043 / 0600.

Velice se omlouváme za vzniklé potíže s proplacením finanční částky.

Vlivem provozních i technických problémů nemůžeme chybu urgentně napravit, proto Váš dobropis zatím nebyl uhrazen.

Vedeme Vás v evidenci urgentních příkazů, které budou nejpozději ke dni 13.10.2017 uhrazeny.

Přijměte, prosím, naši upřímnou omluvu.

Děkujeme za Vaši trpělivost.

S přáním hezkého dne



Zákaznický servis

www.rajpradla.cz

Youuu s.r.o.

Vranovská 45/1

614 00 Brno-Zábrdovice

Tel: +420 511 444 070

E-mail: info@rajpradla.cz


Připomínala jsem se několikrát, ale z jejich strany utichly reakce. Dokonce jsem sepsala předžalobní výzvu a zaslala jim ji doporučeně, ale vše bez reakce.
Mám veškeré podací lístky i jejich potvrzení o vrácení zboží, ale marně se z nich snažím dostat dlužnou částku a vzhledem k tomu, že je relativně nízká, nepodnikám další kroky, ale celá záležitost mě štve.


Produkt

Podprsenka Nessa Paula Push-up BLA/65H; Podprsenka Kinga Abbie PU-224 Push-Up Basic ECR/65G


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2018 13:20, před 6 lety

Zadržuje-li společnost peněžní prostředky na základě právního důvodu (kupní smlouva), který ale následně odpadl (od kupní smlouvy bylo odstoupeno), jedná neoprávněně, neboť získala majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod (jedná se o bezdůvodné obohacení). Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2018 10:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.