Společnost


R+R Planeo, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24834Nekorektní jednání při prodeji použitého a vystaveného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2018, před 6 lety

Michal Čech

Znění stížnosti

Dobrý den,

Jsem velice zklamaný nekorektním a neetickým jednání ze strany firmy PLANEO elektro vůči zákazníkovi. Dne 13. Července jsem přijel zakoupit přenosný bluetooth reproduktor pro přehrávání hudby (Sony SRS-XB30), který jsem přijel ze vzdálenosti 30km od domova vyzvednout na pobočce PLANEO Elektro v Kroměříži ve stavu nového a nepoužitého zboží. Prodavač mi řekl, že už mají poslední kus, který je bohužel na prodejně vystavený a rozbalený. Vzhledem k ujeté vzdálenosti jsem daný problém raději neřešil.

Protože byl výrobek rozbalený, tak mi jako kompenzace byla nabídnuta prodloužená záruka (prodloužená záruka výrobku nad rámec běžné záruky o 12 měsíců) bez jakýchkoli doplňujících informací. S tím bych možná souhlasil, ale domníval jsem se, že v rámci doplňkové služby a zcela zdarma v rámci firmy Planeo Elektro, kterou provozuje FAST ČR, a.s. (bude na paragonu napsána záruka 24 měsíců + 12 měsíců prodloužena) jako u jiných společností. Než jsem zboží zaplatil, tak slečna u pokladny začala požadovat osobní údaje, které zapisovala do počítače (myslel jsem, že se jedná o údaje na fakturu - jako odběratel). Tímto mě uvedla v omyl, protože mi žádným způsobem neoznámila, že začíná (on-line) zapisovat mé osobní údaje třetí straně přímo na jejich server a to konkrétně firmě ERGO pojišťovně, a.s. na jejímž základě mi byla vygenerovaná dodatečná smlouva (návrh pojistné smlouvy a udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů). Tímto nekorektním a neetickým jednáním slečna připravovala smlouvu u ERGO pojišťovny, která mi nebyla vůbec oznámena. Následně mi předložila smlouvu o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů za účelem marketingu, což jsem následně odmítl podepsat. Cena služby za pojištění byla vyčíslena na 199,- Kč. Když k podpisu o udělení souhlasu nedošlo, tak slečna vytiskla dodatek o ukončení služby s 2 měsíční výpovědní lhůtou, kterou chtěla následně podepsat! Bohužel jsem ale žádnou část předchozí smlouvy písemně ani ústně neuzavřel, tak proč bych následně musel podepisovat výpověď služby??? Navíc dle dodatku ERGO pojišťovny ve smlouvě "odmítnutí udělení tohoto souhlasu nemá žádný vliv na možnost uzavření pojistné smlouvy se společností ERGO pojišťovna, a.s." což by odmítnutí nemělo narušit 12 měsíčního pojistného plnění. Samozřejmě tvrdila, že už došlo k vygenerování smlouvy a okamžité zrušení storno zákazníkem nepřipadá k úvahu, aniž bych předtím cokoli podepsal. Takové jednání považuji jako nefér vůči zákazníkovi!!!!


Produkt

Pojistná smlouva č. 4791155303 Doklad o koupi č. 20235682


Požadované řešení

Okamžité storno služby a sleva na použitý produkt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 13:08, před 6 lety

V současné době některé společnosti nabízejí možnost prodloužení záruky formou pojištění. Pojistnou smlouvu za spotřebitele však nemohou uzavřít, aniž by ho informovali o charakteru služby (pojistné smlouvy) s pouhým konstatováním, že se jedná o prodloužení záruky.

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost pojistné smlouvy, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 09:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.