Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na balíček dodávaný touto firmou čekám již od středy, na auto kurýra se dostal az ve čtvrtek, čekali jsme celý den, nepřijel. Firmou zadané telefonní číslo na kurýra je spíš pro legraci, nikdo ho nikdy nezvedl. Ráno jsem se na internetu ve sledování zásilky dověděla, že z nějakého důvodu nebylo možné doručit. Myslela jsem, že popisek znamená, že jsme údajně nebyli doma, bylo mi vysvětleno, že to znamená, že kurýr nestihl zásilku doručit. Volala jsem na firmu in time, kde jsem se s paní domluvila, že tedy zásilku nechají na depu v Českých Budějovicích, kde si ji během dne vyzvedneme,ale toto bohužel nevyšlo a balíček se opět dostal na auto kurýra. Doručení mělo proběhnout mezi 18 a 21 hodinou. Ve 20 hodin jsem se pokoušela tomuto kurýrovi telefonovat, bohužel byl nedostupný. V pátek večer už asi nechtěl pracovat. Balíček samozřejmě nedorazil. Na informacích o pohybu zásilky svítí již druha červeně napsaná informace o neuskutnenem předání. Kolik ještě takových červených řádků přibude, než firma balíček doručí?
Balíček je z Alza.cz...nerozumim tomu, že taková firma si nechá kazit své jméno spoluprací s takovou firmou.
Komunikace! Řidič musí zvedat telefony ve své pracovní době. Myslím si, že v případě takových potíží by firma měla vrátit peníze, které zákazník platí za dodání. Za nekvalitní služby není možné platit 100%.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.