Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po aktivaci placené registrace na singles50 dne 8.6.2018 tzv. Premiové členství za cenu 149 Kč, mi po měsíci strhli 2447 Kč z mé karty, aniž by mne o tom kdo informoval. Okamžitě jsem nechala deaktivovat kartu a nechat si vystavit novou ( je to zdarma) a podala písemnou výpověď - email s přílohou ( scan s podpisem) dle jejích obchodních podmínek současně s odstoupením od smlouvy za krácení mých práv, poštou zaslala doporučeně s dodejkou na adresu v Lucembursku. Dále jsem požadovala vrácení peněz na můj účet. Na výpověď , zaslanou emailem, mi odpověděli druhý den a oznámili, že členství bude zrušeno až za 3 měsíce, což mne rozlítilo a poptala s u svého skvělého právního poradce a přidala jsem i vyhrožování exekucí( které se mi nepřihodilo, ale vím o něm a nevěděla jsem , jestli to na mne nezkusí také).
seznamka singles50 - odnož be2
Pro všechny poškozené přikládám jeho vyjádření, abyste věděli, jak se zachovat.
právní odpověď a rada postupu:
Ke stržené platbě - postup vůči bance
1.Nechte zneplatnit u banky příkazy z kreditní karty.
2.Udělejte vše proto, aby vaše karta byla chráněna, když tak ji zneplatněte a nechte si vystavit novou.
3.Reklamujte u banky neoprávněné strhnutí platby se žádostí o jejich navrácení.
Jedná se o neoprávněnou platbu z Vaší karty, tj. reklamace u Vaší banky je na místě, uvidíte co banka. Kdyby banka odmítala, následně je můžete žalovat za neoprávněné obohacení z důvodu neoprávněné platby z Vaší karty bez Vašeho souhlasu.
K firmě - postup:
Jedná se o zahraniční firmu s krajně nemravnými podmínkami, tj. klidně ať Vás žalují, pokud jste dle podmínek dala výpověď - odstoupení a byla jim podle podmínek doručena (snaha o doručení - podací lístek), berte věc za uzavřenou u soudu byste to vyhrála ( pokud by firma chtěla žalovat - což nebude- žaloba musí prokázat to, co po Vás požaduje).Jen dělají ramena, ale úspěch nemůžou mít, protože všichni vědí, že jde o "nezákonné" jednání na hraně slušných mravů, které podle § 8 ObčZ nepodléhá právní ochraně. Budou chvíli ještě vyhrožovat, ale úspěšnou žalobu na Vás nedají, jen využívají strach lidí ze soudu.
Můžete se také obrátit na ČOI (jde bohužel o firmu v Lucembursku, ale aspoň to někdo bude "šetřit").
Hodně štěstí všem .
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitelka vyzve, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 174689696
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl deaktivovaný.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.