Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, právě jsem se vrátila z nákupu ve Vaší prodejně v Pardubicích Na spravedlnosti. Z příšerné zeleniny, která tam byla jsem si vybrala pórek, který mi přišel uvnitř prodejny vcelku ok, nic dalšího nebylo koupěschopno. Poté jsem se ptala prodavačky na složení chleba, jelikož kojím a nemohu droždí. Bylo mi oznámeno, že nic jako složení výrobků nemá, tudíž že mi nic nemůže říct a utekla pryč. Pokud se nepletu, je povinnost uvádět složení. Po vyjití z obchodu jsem na denním světle zjistila, že pórek je zkažený, ale vzhledem k tomu, že jsem spěchala s dítětem, už jsem ho vrátit nemohla. To je příšerné jak vedete kampaň založenou na čerstvosti a z celého sortimentu není možno koupit nic!
náhradu škody, případně výměnu za jídla schopný pórek.
|
Tweet |
V souladu s § 8 odst. 4 zákona č. 110/1997 Sb., zákon o potravinách a tabákových výrobcích je prodávající povinen sdělit na vyžádání spotřebitelky složení pečiva.
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Doporučujeme rovněž spotřebitelce, aby podala podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.