Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Važeni nevim co si k zakaznikum ještě dovolite,mam zaplaceno ještě na rok 2019 a vy vypnete muj program jen ze jsem to nepouzival 14 dnu,priklad dovolena a nebo oprava baraku.takze není kde to zijem! myslim ze je to vase ostuda.A ten kdo to vymyskel asi vůbec nepremyslel,asi to nekde aby se ukazal.To je muj názor.Prijemne premysleni!Petr
Toto reseni je ve vasich rukoach
|
Tweet |
V případě, že společnost neposkytuje služby ve sjednané kvalitě (nedodává vysílání sjednaných programů), má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. V rámci reklamace by měla být odstraněna vada (znovuobnovení vysílání). Spotřebitel rovněž může reklamovat vyúčtování služby a požadovat přiměřené snížení ceny za neposkytnuté služby.
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.