Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uctujou si Velké poplatky a ja zaplatila už dvakrát za připojení tedy 4320 a stále po me chtějí poplatky ktere jsem už zaplatila a chtěla jsem po nich vyúčtování služeb dříve a prostě me odbyli, a chystám podat tresni oznámení v pondělí mam tři deti a ziji sama s nimi a neustále me odpojuji a nemůžu byť s dětmi bez elektřiny
Vyúčtování a zapojení tech 1500 zaplatím a zálohu mam čas do konce měsíce
|
Tweet |
Pokud by bylo vyúčtování chybné, je nutné jej reklamovat (vzorový formulář je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3289/reklamace-vyuctovani-elektriny-ci-plynu). Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.