Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Zablokovali jste telefoni číslo bez tohoz aby jste zákazníka informovali takže teď kdo koliv mi bude volat tak jedině co volající uslyší je volané číslo neexistuje!!!Bez toh9 aniž by zákazník žádal o zrušení telefonního čísla a když vezmeme v potaz jaká je doba tak teď zřejmě asi zákazník pro své blízké,úřady atd zemřel a důvod zákazník má dluh domluví si splátky které jsou mu schválené mezitím ale když stále má zákazník omezené služby což jsou ty že nemůžete telefonovat ,nemáte ani data o2 si i tak za o2 tarif bude účtovat cenu jako kdyby tarif byl plné funkční takže za to že mi někdo zavolal jsem platila 900kc,Když zákazník se snaží komunikovat s společnosti o2 že podobu 3 měsíci měl tíživou finanční situaci a nebyl schopný splácet jak se zachová o2 ? Po celé 3 měsíce si účtuje 900 kč za tarif který nefunguje ale platí té 900kc !!!! Za příchozí hovory!!!! Takže dluh který máte rozpočítána na 6mesicu po 1000kc na roste na skoro 10000kc stím ze spousta pokut atd.Jak bude dál o2 pokračovat? Vymáhání pohledávky i přesto že zákazník se snažil komunikovat!A jako tresnicka na dort aby nechyběla za blokují celé telefoni číslo!!!!Takže zákazník již se nemá už jak spojit s o2 linkou a proč protože díky o2 má povolené jen tísňové volání a sim karta nefunguje tak snad zákazníkovi s problémem třeba linka 150,158,nebo rovnou 112 pomůže. Pokuty ,neoznamene blokování celého telefonního čísla,nulová komunikace!!!A ještě nejlepší pořídíte se tarif free za 1199 a ejhle měsíční vyúčtování 3500kc a zákazník ani neví za co ,o2 nemá žádný omezovac nesolidarni jednání.Takze díky tomu že o2 nespolupracuje jako zákazník budu mít vymahace a rovnou i exekutivy doma jsem zvědavá na kolik částka ještě naroste!!!
Odblokovat telefoni číslo bez tohoz aniž by jste dali zákazníkovi pokutu,komunikovat elektronicky s zákazníkem když se snaží řešit problém když nemá jak za telefonovat a určitě neposilam vyúčtování každý měsíc za služby které nevyužívá!!!!
|
Tweet |
Podle čl 5 odst. 7 všeobecných obchodních podmínek společnosti má společnost právo omezit poskytování všech služeb (s výjimkou uskutečňování volání na čísla tísňového volání), pokud spotřebitel neuhradil vyúčtování a ze strany společnosti byl spotřebitel prokazatelně k úhradě vyúčtování vyzván.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, má možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.