Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24844Klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2018, před 7 lety

Iveta Maderova

Znění stížnosti

Od stredy do nedele mely byt dle letaku v akci kapsicky pro psy pedigri baleni 12ti ks. V penny marketu na jiznich svazich ve zline ale nemeli ani jeden kus jiz v den zapoceti akce,prodavacka rekla ze to dovezou na druhy den-dnes je sobota a ani jeden den trvani akce nebyl ani jeden kus coz mi nikdo nedokozal vysvetlit,dnes jsem pouze dostala odpoved ze nebyly a ani uz nebudou( ackoli mely byt od stredy do nedele a nemeli ani jednou) je to klamani zakaznika a lakani do obchodu akcnim z bozim ktere na prodejne vubec neni. Zahazuju penny kartu a uz me tam po techto trech dnech nikdo neuvidi.


Produkt

Kapsicky pedigree 12ks


Požadované řešení

Neklamte zakaznika a dodavejte zbozi kdyz ho uvadite v letaku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 13:36, před 6 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 10:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.