Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Od stredy do nedele mely byt dle letaku v akci kapsicky pro psy pedigri baleni 12ti ks. V penny marketu na jiznich svazich ve zline ale nemeli ani jeden kus jiz v den zapoceti akce,prodavacka rekla ze to dovezou na druhy den-dnes je sobota a ani jeden den trvani akce nebyl ani jeden kus coz mi nikdo nedokozal vysvetlit,dnes jsem pouze dostala odpoved ze nebyly a ani uz nebudou( ackoli mely byt od stredy do nedele a nemeli ani jednou) je to klamani zakaznika a lakani do obchodu akcnim z bozim ktere na prodejne vubec neni. Zahazuju penny kartu a uz me tam po techto trech dnech nikdo neuvidi.
Kapsicky pedigree 12ks
Neklamte zakaznika a dodavejte zbozi kdyz ho uvadite v letaku
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.