Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24846Úroveň cestování + chování průvodčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2018, před 6 lety

Jana Benešová

Znění stížnosti

Cestovala jsem s manželem dnes 14. 7. brněnským rychlíkem z Přibyslavi v 9.43 h do Prahy hl. n. Nával cestujících, náhodně jsme zakotvili v kupé pro cestující s dětmi, na chodbě stáli lidi, kteří si již nesedli. Při kontrole jízdenek nás průvodčí upozornila, že v případě příchodu cestujících s dětmi jsme povinni jim uvolnit místo. Jelikož již nejsem nejmladší a nejsem schopná stát 2 hodiny v rozpáleném vlaku, tak se mě její slova velmi dotkla. Ona situace nakonec nenastala, nicméně po vystoupení z vlaku v Praze jsem se průvodčí zeptala, jak je možné, že v rychlíku není dostatek míst k sezení pro všechny cestující. Šokovala mě odpovědí, že v posledním vagoně volná místa byla. Logicky jsem opáčila, proč mě i stojící cestující neinformovala, že jinde je volno. Na to neměla odpověď, jen arogantní řeči. V této souvislosti naopak musím pochválit průvodčí z vlaku dne 8. 7. z Prahy cca po 12. h do Přibyslavi, která sama od sebe nám dala vědět, že se za Kolínem vlak uvolní. Bylo by dobré, aby si z jejího postupu ostatní průvodčí vzali příklad. Přecpané vlaky, které jsou ostudou ČD, bohužel nejsou výjimkou. Děkuji, Jana Benešová


Produkt

viz stížnost výše


Požadované řešení

viz stížnost výše


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 13:44, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 10:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.