Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Před dvěma lety jsem si u této firmy objednala nadzemní bazén s konstrukcí. První rok jsme ho postavili a bazén užívali, vše bylo v pořádku. Na zimu jsme ho složili a druhý rok opět postavili, jenže zhruba za dva měsíce se na bazénu objevili ve svárech trhliny a hrozilo, že se bazén protrhne. Bazén jsme tedy neprodleně vypustili, vyčistili, složili a nachystali na odeslání k reklamaci.
Spojili jsme se telefonicky s firmou, kdy jsme bazén koupili, abychom zjistili co je potřebné k odeslání reklamace. Postupovali jsme přesně podle obdržených instrukcí a bazén odeslali.
Asi týden po odeslání mi bylo telefonicky řečeno, že k reklamaci potřebují i fotografii místa, kde bazén stál, a nosnou konstrukci. Tu jsme následně odeslali a fotografii poslali na email. Za dva dny volali z obchodu, že reklamace je neuznaná, že místo na kterém bazén stál je nerovné a bazén byl používán v rozporu s manuálem. Tato informace mě poněkud zaskočila, ptala jsem se, jak mohli zjistit z fotky, že je místo nerovné, na to mi odpověděli, že se to tak poznat nedá, ale že si stojí za svým a reklamaci neuznávají a vyjádření mi zašlou mailem. Na tento mail jsme odpověděli, že nesouhlasíme, a že žádáme přehodnocení. Za dva dny byl další telefon, kde nám oznámili, že si stojí za svým, že reklamaci neuznávají, ale že nám dají 4000Kč (původní cena bazénu byla 7 999Kč ). Když jsme na nabídku přistoupili a požadovali jsme tedy bazén a 4000Kč, za které si ho necháme někde opravit, tak nám řekli, že nám, pošlou bazén a 2000Kč. Na toto jsme již nepřistoupili.
V současné době nám budou bazén na naše náklady zasílat zpět.
Bazén Bestway s konstrukcí 414 x 216 x 122 cm - 7 999 Kč
1. vyměnit nebo opravit poškozený bazén
2. pokud to není možné, tak vrátit plnou cenu bazénu
|
Tweet |
V případě zamítnutí reklamace je třeba i písemné odůvodnění. To by mělo obsahovat příčinu vzniku závady. Pokud nelze z fotografie poznat, zda je povrch rovný či ne, nelze z tohoto důvodu reklamaci zamítnout.
V případě nesouhlasu s vyřízením reklamace má kupující možnost obrátit se na soudního znalce, který by příčinu vady posoudil a zpracoval znalecký posudek. V případě, že by byl posudek ve prospěch kupujícího, má nárok i na proplacení nákladů spojených s reklamací - tedy i na proplacení ceny znaleckého posudku.
Společnost WEBTIP s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V soudním řízení by spotřebitelka měla být schopná prokázat, že vada na věci v době uplatnění reklamace byla přítomná. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.