Společnost


WEBTIP s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2485Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2014, před 11 lety

Lucie Moravcová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Před dvěma lety jsem si u této firmy objednala nadzemní bazén s konstrukcí. První rok jsme ho postavili a bazén užívali, vše bylo v pořádku. Na zimu jsme ho složili a druhý rok opět postavili, jenže zhruba za dva měsíce se na bazénu objevili ve svárech trhliny a hrozilo, že se bazén protrhne. Bazén jsme tedy neprodleně vypustili, vyčistili, složili a nachystali na odeslání k reklamaci.
Spojili jsme se telefonicky s firmou, kdy jsme bazén koupili, abychom zjistili co je potřebné k odeslání reklamace. Postupovali jsme přesně podle obdržených instrukcí a bazén odeslali.
Asi týden po odeslání mi bylo telefonicky řečeno, že k reklamaci potřebují i fotografii místa, kde bazén stál, a nosnou konstrukci. Tu jsme následně odeslali a fotografii poslali na email. Za dva dny volali z obchodu, že reklamace je neuznaná, že místo na kterém bazén stál je nerovné a bazén byl používán v rozporu s manuálem. Tato informace mě poněkud zaskočila, ptala jsem se, jak mohli zjistit z fotky, že je místo nerovné, na to mi odpověděli, že se to tak poznat nedá, ale že si stojí za svým a reklamaci neuznávají a vyjádření mi zašlou mailem. Na tento mail jsme odpověděli, že nesouhlasíme, a že žádáme přehodnocení. Za dva dny byl další telefon, kde nám oznámili, že si stojí za svým, že reklamaci neuznávají, ale že nám dají 4000Kč (původní cena bazénu byla 7 999Kč ). Když jsme na nabídku přistoupili a požadovali jsme tedy bazén a 4000Kč, za které si ho necháme někde opravit, tak nám řekli, že nám, pošlou bazén a 2000Kč. Na toto jsme již nepřistoupili.
V současné době nám budou bazén na naše náklady zasílat zpět.


Produkt

Bazén Bestway s konstrukcí 414 x 216 x 122 cm - 7 999 Kč


Požadované řešení

1. vyměnit nebo opravit poškozený bazén
2. pokud to není možné, tak vrátit plnou cenu bazénu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 10:22, před 11 lety

V případě zamítnutí reklamace je třeba i písemné odůvodnění. To by mělo obsahovat příčinu vzniku závady. Pokud nelze z fotografie poznat, zda je povrch rovný či ne, nelze z tohoto důvodu reklamaci zamítnout.
V případě nesouhlasu s vyřízením reklamace má kupující možnost obrátit se na soudního znalce, který by příčinu vady posoudil a zpracoval znalecký posudek. V případě, že by byl posudek ve prospěch kupujícího, má nárok i na proplacení nákladů spojených s reklamací - tedy i na proplacení ceny znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 15:25, před 10 lety

Společnost WEBTIP s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V soudním řízení by spotřebitelka měla být schopná prokázat, že vada na věci v době uplatnění reklamace byla přítomná. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.