Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 26.11.2017 jsem přes službu TicketPay od společnosti Prosperity Factory zakoupila v předprodeji vstupenku na vystoupení Jordana Belforta (Vlk z Wall Street) za 3490 Kč. Vystoupení bylo v březnu zrušeno a přesunuto na říjen - v novém termínu však je syn, pro kterého byla vstupenka zakoupena, v zahraničí. Společnost se zaručila ke 100% vrácení částky, což také na svých webových stránkách prezentuje. O vrácení jsme zažádali e-mailem 4.3.2018 - oznámili nám, že žádost evidují a peníze v nejbližší době vrátí na účet. Urgováno 24.4., 9.5. a 18.6., zaslány 2 stížnosti, urgováno také telefonicky - vždy pouze sliby, že peníze vrátí i s úroky, přesto dosud nedorazily.
vystoupení Jordana Belforta Live (Vlk z Wall Street)
vrácení částky na účet pokud možno i se slíbenými úroky z prodlení
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena nebo posunuta na jiný termín, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.