Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, registroval jsem se u be2 S.a.r.l.
a po zaplacení zkušebního období jsem nepředpokládal. že mají jen tak bez mého souhlasu možnost strhávat z mého účtu další prostředky. Přišel mně email , že dlužím 2247,- + navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK. celkem tedy 2 527,00 CZK. Částku mám uhradit nejpozději do 19.7.2018, jinak bude předána společnosti pro vymáhání dlužných poplatků. Už tehdy běhěm prvních pár dní na Be2 jsem chtěl profil a VIP členství zrušit,což nebylo možně, tak jsem ho jen prestal využíval, ale netušil, že to jsou nefér stránky a automaticky mi budou strhávat peníze z mého bankovního účtu. Naštěstí jsem tam nemel dost finančnich prostředků, aby si částku sami strhli. Profil mám zablovaný, tudíš se na nej nedostanu a za členství platit nebudu. Nechci, nemám žadný zajem, a ani nemůžu ho využívat, když je učet bloklý!
.
sunshine08030803@seznam.cz email pod kterým jsem se na Be2 registroval
Požaduji okamžité ukončení VIP členství, smazání mého profilu, vymazání mých osobích a bankovních udajů a stažení dlužné částky!!!
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 173600673
Dobrý den.
Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.
Vaše Prémiové členství je platné do 17/10/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý den. Dlužnou částku už jsem zaplatil, protože jste mě postavili do takové situace, že jsem moc na výber neměl! O žadné Vaše premiové členství na tři měsice nemám zájem, ani jsem nikdý neměl a vědomě bych si to nikdy nezaplatil! A to se nabavím o tom, že nadhazujete fiktivní profily, jen aby jste člověka nalákali!!!
Takže tvrám na okamžitém zrušení premiového členstvi a a následné refundaci.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 173600673
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 09/05/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Rádi bychom Vás také ujistili, že za drtivou většinou zaregistrovaných profilů stojí autentičtí uživatelé. Není však snadné zabránit každému pokusu tzv. "scammerů" opětovně se na naší stránce registrovat pod odlišnou IP či emailovou adresou. Děláme vše, co je v našich možnostech i silách a tyto profily jsme schopni velice brzy zablokovat,
děkujeme Vám za pochopení.
dete do.... moc dobre vite, jak to mate nastavene. zamerne by to clovek v zivote nikdy nezaplatil!!! navic za falesne profily, ktere sami zamerene generujete!!! ted kdo mne od vas bude reagovat!!! stydte se, ze pracujete pro toakovou ubohou spolecnost, co okrada lidi!!! jste stejni zlodeji a dojedete na to, to se spolehnete!! Asi jste takovy ubozak, ktery nema na to si ferove obstarat penize na zivobyti, jak zlodejinou!! jen tak pro zamysleni. vsak na vas taky dojde!!!! uzivejte si penizem o ktere jste lidi okradli!!!!!!!!! ubozaci!!!!!!! vsak vy si tohle v zivote poradne odrpite a o tom jsem presvedceny!!!!!
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.