Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24856Prodloužení VIP

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2018, před 7 lety

Jiří Tichý

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 20.3.2018 jsem podal výpověď e-mailem, kterou iniciovalo již několikáté stržení peněz za automatické obnovení "VIP členství" bez jakéhokoliv upozornění, či potvrzení, což mi bohužel uniklo. Na tento e-mail o výpovědi nebylo ze strany B2 nijak reagováno. Pokládal jsem tedy věc za vyřízenou, jelikož i strhávání peněz je možné bez jakéhokoliv potvrzení od B2. Následně mi byl dne 9.7.2018 doručena Platební upomínka na další prodloužení, které nebylo z mé strany jakkoliv požadováno.


Produkt

bitz@centrum.cz


Požadované řešení

Okamžité ukončení vymáhání jakékoliv částky, ukončení VIP členství, smazání profilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2018 09:05, před 7 lety

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2018 14:45, před 7 lety

ID: 161361474


Dobrý den,

jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.7.2018 15:24, před 7 lety


Jiří Tichý

Dobrý den,
tvrzení, že nebyla z mojí strany žádná snaha o vypovězení se nezakládá na pravdě, jelikož Vám byla moje výpověď zaslána v podobě přílohy e-mailem, na který nebylo jakkoliv reagováno, ať už potvrzením či odmítnutím. Zaslání kopie FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání výpovědi považuji za neoprávněný požadavek, jelikož pokud umožňujete registraci a zřízení Prémiového členství přes internet a e-mailovou adresu, mělo by být možné jej také stejným způsobem zrušit a nikde neuvádíte, že by byla služba např. mimo provoz. Výpověď Vám byla zaslána znovu na e-mail.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2018 15:32, před 7 lety

ID: 161361474


Dobrý den,

v případě, že nám byla Vaše Výpověď zaslána v podobě přílohy e-mailem, přepošlete nám prosím Screenshot daného emailu, v rámci kterého bude možné překontrolovat emailovou adresu odesílatele i příjemce zprávy, datum odeslání a přílohu s Výpovědí (v našem systému není tato zpráva evidovaná),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2018 12:52, před 6 lety


Jiří Tichý

Dobrý den,
po opětovném odeslání výpovědi z jiné e-mailové adresy jsem byl kontaktován oddělením pohledávek z adresy collections@be2.com kam jsem poté zaslal screenshot schránky a zprávy s původním e-mailem z 20.3.2018. Následně mi byla 23.7.2018 doručena zpráva o souhlasu se zrušením Prémiového členství. Pokládám tedy záležitost za vyřízenou a upomínky již doručené jako neplatné. Děkuji dTestu a B2 za spolupráci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.