Společnost


Stanice O, a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24857Nevyplacená výhra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2018, před 6 lety

Iveta Šnoblová

Znění stížnosti

Na stanici Óčko v pořadu mixxer show byla vyhlášena soutěž o 3 datové Sim karty s tarifem od O2 na dva roky. Po vyhlášení soutěže se měli ozvat výhercům, což neučinil dodnes a to jsem vyhrála už 20.6.2018 a dodnes se nikdo neozval. Volala jsem, psala jsem zprávu na Facebooku i email, ale i tak se mi nikdo neozval.


Produkt

Tarif O2 "Kůl" 5Gb na dva roky


Požadované řešení

Byla bych velmi ráda kdyby se mi konečně někdo ozval, tak jak říkali v živém vysílání, aby zjistili kam mají výhru zaslat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2018 09:02, před 6 lety

Nabídka na obrazovce ohledně vyhlášené soutěže, je pro společnost závazná. Avšak pokud by se spotřebitel chtěl této výhry soudně domáhat, domníváme se, že se jedná o naturální obligaci dle § 2874 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a takovouto částku nelze úspěšně vymáhat. Pokud by se jednalo o podvodné jednání ze strany společnosti lze tedy uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2018 10:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.