Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si obuv luxusní. Protože přece jen byla dosti drahá (2 399,-Kč ), nosila jsem ji jen příležitostně. Problém nastal, když jsem si vzala boty ráno -chodník byl mokrý ( ale nepršelo ). Patník se roztřepil. Pak se oloupala i spodní gumová část. V opravně obuvi mi nechtěli tuto gumovou část vyměnit, protože patník byl "rozkvetlý". Proto jsem se obrátila na výrobce, nechtěla jsem boty vrátit, či nějakou slevu, já je jen chtěla opravit, abych je mohla nosit dál. Výrobce reklamaci zamítl a ve vyjádření stojí, že byl patník poškozen chůzí ve vlhkém prostředí. Na to jsem nebyla upozorněna a co víc, reklamace mě donutila přečist si "leták", který dávají ke každé účtence. Stojí tam, že "životnost vysoce módní obuvi může být i výrazně kratší než poskytovaná záruční doba". To mě tedy u tak drahé kožené obuvi opravdu nenapadlo. Myslím, že jsem na to měla být upozorněna. Předpoklad, že si dodatečně přečtu jejich podmínky se mi zdá alibistické.
Předem děkuji za Vaši pomoc, byť by to mělo být jen potvrzení, že výrobce jednal oprávněně.
S pozdravem
Sabina Somrová
PS: boty byly zakoupeny 17.3.2012
Dámská obuv vysoce módní, zákl. materiál nubuk, číslo zboží 5943885
Protože oprava byla opakovaně odmítnuta, uvítala bych slevu.
|
Tweet |
V tomto případě by bylo nutné využít služby soudního znalce, který by posoudil, zda se opravdu jedná o vysoce módní obuv nebo se jedná o běžnou obuv, která byla takto prodejcem účelově označena. V případě, že by nebyla obuv vyhodnocena jako vysoce módní, bylo by odůvodnění zamítnutí nepodložené a kupující by měl nárok na vyřízení reklamace.
Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Hodnocení: