Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
společnost BE2 GmbH v zastoupení firmou INTRUM.CZ požaduje splacení dluhu a sděluje, že dluh bude předán k soudnímu vymáhání a dále k exekuci. Vše formou sms pod referenčním číslem 2305030874. Mám zavolat na číslo 777 667 129 Dvořáková Petra.
Nikdy jsem s firmou BE2 GmbH neuzavírala žádnou smlouvu ani jsem jim neplatila za členství.
Bojím se, že ji někdo uzavřel mým jménem. Dá se vůbec zjistit, zda jsem opravdu klientem této firmy, nebo mají jen špatné telefonní číslo ?
Děkuji
Potřebuji poradit, zda mám kontaktovat tuto firmu, nebo vše řešit přes právníka.
Pokud jsem skutečně vedena jako klient, může se mi nadále zvyšovat dluh.
Firma pravděpodobně nemá sídlo v ČR, nevím její adresu.
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky požaduje oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
U firmy be2 jsem se neregistrovala. Tudíž bych prosila směřovat dotaz raději na firmu INTRUM.CZ. Ať prosím sdělí na jaké jméno se vztahuje referenční číslo 230 503 08 74. Zda jsem to opravdu já nebo mají jen špatné tel.číslo. Děkuji.
Dobrý den.
V případě, že z Vašeho účtu doposud nebyla ve prospěch společnosti be2 realizovaná žádná platba, komunikaci ze strany společnosti Intrum prosím ignorujte.
Pokud jste na svém účtu zaznamenala platbu ve prospěch be2, přepošlete prosím (v zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná) potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Prosím o sdělení,zda je na jméno Hana Kaltounková veden nějaký zákaznický účet. Pokud ano , žádám o jeho okamžité zrušení.Prosím o sdělení čísla bankovního účtu be2, kam by měla být směřována údajná platba a žádám o sdělení adresy vaší agentury. Děkuji
Dobrý den.
Dodržte prosím standardní postup a ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo náš Zákaznický servis:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
případ je stále v řešení e-mailovou komunikací s Be2 a zároveň jsem podala trestni oznámení na policii ČR.
Děkuji,
H. Kaltounková
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.