Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24868Vymáhání dluhu aniž bych se vědomě stala klientem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2018, před 7 lety

Hana Kaltounková

Znění stížnosti

Dobrý den,

společnost BE2 GmbH v zastoupení firmou INTRUM.CZ požaduje splacení dluhu a sděluje, že dluh bude předán k soudnímu vymáhání a dále k exekuci. Vše formou sms pod referenčním číslem 2305030874. Mám zavolat na číslo 777 667 129 Dvořáková Petra.

Nikdy jsem s firmou BE2 GmbH neuzavírala žádnou smlouvu ani jsem jim neplatila za členství.

Bojím se, že ji někdo uzavřel mým jménem. Dá se vůbec zjistit, zda jsem opravdu klientem této firmy, nebo mají jen špatné telefonní číslo ?


Děkuji


Požadované řešení

Potřebuji poradit, zda mám kontaktovat tuto firmu, nebo vše řešit přes právníka.
Pokud jsem skutečně vedena jako klient, může se mi nadále zvyšovat dluh.
Firma pravděpodobně nemá sídlo v ČR, nevím její adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2018 11:26, před 7 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky požaduje oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2018 14:42, před 7 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:

zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.7.2018 08:02, před 7 lety


Hana Kaltounková

U firmy be2 jsem se neregistrovala. Tudíž bych prosila směřovat dotaz raději na firmu INTRUM.CZ. Ať prosím sdělí na jaké jméno se vztahuje referenční číslo 230 503 08 74. Zda jsem to opravdu já nebo mají jen špatné tel.číslo. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2018 13:50, před 7 lety

Dobrý den.

V případě, že z Vašeho účtu doposud nebyla ve prospěch společnosti be2 realizovaná žádná platba, komunikaci ze strany společnosti Intrum prosím ignorujte.

Pokud jste na svém účtu zaznamenala platbu ve prospěch be2, přepošlete prosím (v zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná) potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:

zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2018 09:17, před 6 lety


Hana Kaltounková

Prosím o sdělení,zda je na jméno Hana Kaltounková veden nějaký zákaznický účet. Pokud ano , žádám o jeho okamžité zrušení.Prosím o sdělení čísla bankovního účtu be2, kam by měla být směřována údajná platba a žádám o sdělení adresy vaší agentury. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.7.2018 10:18, před 6 lety

Dobrý den.

Dodržte prosím standardní postup a ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo náš Zákaznický servis:

zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 12:41, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2018 21:21, před 6 lety


Hana Kaltounková

Dobrý den,
případ je stále v řešení e-mailovou komunikací s Be2 a zároveň jsem podala trestni oznámení na policii ČR.
Děkuji,
H. Kaltounková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 14:51, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.