Společnost


Ing. Emilie Pačísková

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24869Neposkytnuté služby a peníze taky nevrácené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2018, před 6 lety

Petra Kristlová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si hru na licenční klíč, uhradila jsem částku, kterou požadovali a bohužel mi stále nedorazil klíč a ani uhrazené peníze, které jsem požadovala zpět, protože jsem vzapětí okamžitě poslala doporučeně odstoupení od kupní smlouvy.Paní majitelka mi akorát jednou odpověděla, že e-mail obdržela a že mi peníze budou navráceny, ale už je to bohužel týden a stále nic.Nereaguje na e-mail, nereaguje na sms a telefon, který uvádějí je stále obsazený a nebo ho nikdo nezvedá.Bohužel recenze na tento obchod jsem si přečetla až pozdě.Dokonce se mi ozvala i jiná zákaznice, že si také zakoupila nějaký software a do teď peníze také neviděla a už to jsou prý dva měsíce.Takže to jsou akorát zloději, jinak to bohužel neumím nazvat.


Produkt

licenční klíč pro hru


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2018 11:48, před 6 lety

Pokud zakoupený software nemá inzerované a sjednané vlastnosti nebo není možné hru aktivovat tak, jak prodávající či výrobce uvádí, jedná se o vadné plnění. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí softwaru. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 12:44, před 6 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.