Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem si hru na licenční klíč, uhradila jsem částku, kterou požadovali a bohužel mi stále nedorazil klíč a ani uhrazené peníze, které jsem požadovala zpět, protože jsem vzapětí okamžitě poslala doporučeně odstoupení od kupní smlouvy.Paní majitelka mi akorát jednou odpověděla, že e-mail obdržela a že mi peníze budou navráceny, ale už je to bohužel týden a stále nic.Nereaguje na e-mail, nereaguje na sms a telefon, který uvádějí je stále obsazený a nebo ho nikdo nezvedá.Bohužel recenze na tento obchod jsem si přečetla až pozdě.Dokonce se mi ozvala i jiná zákaznice, že si také zakoupila nějaký software a do teď peníze také neviděla a už to jsou prý dva měsíce.Takže to jsou akorát zloději, jinak to bohužel neumím nazvat.
licenční klíč pro hru
vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud zakoupený software nemá inzerované a sjednané vlastnosti nebo není možné hru aktivovat tak, jak prodávající či výrobce uvádí, jedná se o vadné plnění. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí softwaru. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.