Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dnešního dne 16.7.2018 okolo 11.30hod jsme s kolegou navštívili billa prodejnu v Praze 9, Prosek. Po nákupu jsme se přesunuli k pokladnám, konkrétně č.8. V 11.40 hod jsme zjistili že nejsou otevřeny všechny pokladny a tento stav trval do 11.56 hod. Ve frontě před námi bylo více než 5 lidí, kdy jsem k tomuto pořidila fotodokumentaci, kterou přikládám. I přesto, že pokladní na kase č. 8 náš nárok na poukázku v hodnotě 25Kč, potvrdila a sdělila nechť si tuto vyzvedneme na poladně č. 4, nám tato nebyla vydána.
Paní na pokladně č. 4 byla velmi nepříjemná, že jsme nebyli u ní ve frontě a že si tuto skutečnost nemá jak ověřit a že nám prostě žádnou nevydá, jelikož už pracují všechny pokladní / BYLA PRODLEVA JELIKOŽ SE NÁM POKLADNÍ NEMOHLA HNED VĚNOVAT,COŽ CHÁPU/
Jak je tedy možné, že paní předemnou ve frontě poukázku vydala a nám ne? Jak se mám jako zákazník na místě bránit kdyť je pokladní arogantní a věc více nechce řešit? Požádali jsme tedy nechť nám zavolá vedoucí, ovšem ani tato nedorazila! Domnívám se tedy že nárok na poukázku máme a ráda bych věc tedy tímto vyřídila přes Vás.
Paní jsme nic neprovedli proto jsme nerozuměli jejímu podrážděnému chování. Chápu že musela markovat další zákazníky ale jednat by takto nemusela. Stížnost píšu zejména kvůli takto nepříjemné zkušenosti s pokladní a kvůli oprávněnému nároku na poukázku v hodnotě 25 Kč za staní ve.frontě a to po celou dobu čekání nebyly v provozu všechny pokladny.
Věřím v kladné vyřízení celé věci.
Ráda bych Vám zaslala fotodokumentaci potvrzení nákupu a foto fronty.
Jako řešení požaduji oprávněnost billa poukázky, zaslat na email.
|
Tweet |
Jelikož se v případě uvedených poukázek nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně.
Neuvedení podmínky pro získaní slevy nespadá přímo do výčtu klamavých praktik uvedeného v příloze zákona o ochraně spotřebitele. Zařazení takového jednání mezi nekalé obchodní praktiky by proto podléhalo posouzení dozorového orgánu, kterým je v daném případě Česká obchodní inspekce.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.