Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 16.7.2018 jste mi měli dorucovat balík mezi 10-12h (40095791051). Momentálně je 13:17 a balík nikde. Volala jsem na číslo řidiče co jste mi poslaly ve zprávě a nikdo to nezveda! Pak jsem se koukla na sledování zásilky tam jste psali že balík nebyl doručen z důvodu nezastižení adresáta, jak je to možné že jste mě nezastihly když jsem za prvé byla celý den doma a za druhé mi nikdo nevolal jestli jsem doma ze má pro mě balík(jak je to ve zvyku)!
Řešení je ze by jste měli v danou hodinu co napíšete doručit balík a nevymyslet si že jste nezastihly adresáta, a když už nestíháte tak obvolat že se čas doručení mění
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.