Společnost


STYLMAN TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24879Neuznání vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2018, před 6 lety

Klára Janáčková

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem u uvedeného internetového obchodu plesové šaty. Neodpovídala barva ani kvalita šatů - cena 2.790,- Kč. Šaty jsem vrátila a bylo mi sděleno, že jeví známky obnošení a jsou znečištěné. Sdělil jsem jim, že šaty byly zaslány jen v plastové obálce, nebyly vůbec zabalené v sáčku jak bývá zvykem, že jsem šaty jen vyzkoušela a ve stejném obalu je zaslala zpět, navíc jsem celý balíček ještě zabalila do bublinové folie, aby nedošlo k poškození. Šaty jsme rozhodně nenosili a neznečistili. Obchod však trvá na tom, že jsme je znečistili a na naše náklady nám je zašlou zpět. Tak jsem uhradila poštovné a šaty mi přišly. Jsou na nich lepícím papírkem označená tři místa, ale je to tak nepatrné, že jsem si toho ani nevšimla. Nevím od čeho jsou tyto flíčky, možná od šicího stroje. Napsala jsem jim, že to čistit nebudu, protože jsem to nezpůsobila a nevím tedy jak a že bych mohla být nařčena z jejich zničení. Navíc jsem jim napsala, že pokud dělají tak důkladnou výstupní kontrolu jak se odkazují na obchodní podmínky, že by si měli všimnout nekvalitního šití - nitě lezou ze švů na lícové straně...uvedla jsem,že trvám na odstoupení od smlouvy. Odpověděli mi stejným výňatkem z obchodních podmínek jako v předchozím e mailu, kdy jsem se snažila vysvětlit že šaty jsme rozhodně jen vyzkoušeli, že šaty musí být zbaveny znečištění a ať je nezasílám, že zásilku nepřijmou. Nevím jak dále mohu a mám postupovat a to chci, protože se cítím poškozená a skutečně jsem nic jiného než běžné vyzkoušení doma s šaty nedělala. Moc děkuji za pomoc. S pozdravem Klára Janáčková


Produkt

plesové šaty objednávka 11476


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 14:14, před 6 lety

Spotřebitelka má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnila. V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitelka ještě nevrátila zboží nebo neprokázala jeho odeslání.

Občanský zákoník neumožňuje pozdržení platby v případě poškození zboží spotřebitelkou. V takové situaci je možné dle § 1833 občanského zákoníku pouze to, aby si prodávající nárokoval tzv. snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Jestliže k takovému snížení vracené částky dojde, měl by prodávající prokázat, na základě čeho se tak stalo, a to že zboží bylo poškozeno skutečně spotřebitelkou. Neprokáže-li to, nemá nárok na ponížení vrácené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 13:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.