Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Máme roční předplatné časopisu Reflex, který vychází pravidelně ve čtvrtek. (Dárek od příbuzných již třetím rokem) Musím napsat, že jsme ani jedno číslo posledního půlroku nedostali ve čtvrtek. Málokdy jej máme ve schránce v pátek. Někdy i s dvanáctidenním zpožděním. Stane se, že se objeví i v průběhu víkendu, např. v neděli v podvečer.
Pravidelně jsme poštu osobně, popř.telefonicky, upomínali.Již 25.11.2017 jsem napsala na doporučení pracovníků pošty oficiální stížnost, na kterou jsem neobdržela žádnou reakci. Poté, na doporučení, jsem napsala mail p. Mihálové na Depo Brno (8. 2. 2018) opět bez jakékoli reakce.
Posledních 14 dnů komunikují s p. Musilovou, s pracovnicí Kuřimské pošty, která se snaží tuto situaci řešit, ovšem bez výsledků.
Roční předplatné časopisu Reflex
Zdůvodněné zpoždění doručení a upřesnění doby dodání týdeníku. Pokud se situace nenapraví nebudeme již usilovat o další předplatné.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány časopisy, potom v případě jejich nedoručení v souladu se smlouvou neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat. Reklamaci doporučujeme uplatnit písemně formou doporučeného dopisu, nejlépe s dodejkou.
Kontaktní údaje vydavatele časopisu: CZECH NEWS CENTER a.s., oddělení předplatného, Komunardů 1584/42, 170 00, Praha 7. e-mail: predplatne@cncenter.cz. Dle VOP vydavatele může být předmětem reklamace dodávek objednaných titulů nedodání předplaceného počtu výtisků, pozdní dodání (v případě deníků do 7.30 v den vydání, v případě časopisů do 16:00 v den vydání), dodání neúplného nebo nekvalitně vytištěného výtisku. Reklamace je možné uplatnit u distributora.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman