Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#24883Klamná obchodní taktika, záměna tarifu a nesdělení obchodních podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2018, před 7 lety

Michaela Frodlová

Znění stížnosti

Dne 09.02.2018 jsem byla na pobočce, vyřídit si přestup od 02 k t-mobile. Důvod přestupu byla nabídka studentského tarifu jež jsem jako student chtěla využít. Se slečnou na pobočce jsme vyřídili přenos čísla a byla mi nabídnuta výhoda na první 4 měsíce.
Slečna úplně ignorovala můj požadavek studentského tarifu a až po čtyřech měsících jsem zjistila že smlouva byla na tarif M. Tarif M mi nebyl nijak vysvětlen a až po těch čtyřech měsících jsem zjistila že výhoda jež mi nabídla se vztahuje k tarifu M. Beru toto jednání jako klamnou obchodní taktiku kdy jsem požadovala tarif student a byla mi předložena smlouva na tarif M o kterém jsem neměla ani potuchy že existuje. Skutečnost že mám jiný tarif jsem zjistila až díky dojnásobnému vyúčtování než v předešlých měsících.


Produkt

Studentský tarif ( cena - 399 kč, 2 GB dat, 100 minut), Tarif M (799 kč, 4GB dat, neomezené volání)


Požadované řešení

Požaduji změnu tarifu na tarif student, který jsem požadovala od úplného začátku. Požaduji omluvu za klamnou obchodní taktiku a nedostatek poskytnutých informací. Požaduji vrácení peněz jež mi byly naúčtovány navíc za tarif, o který jsem nestála a který mi nebyl vysvětlen, představen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 10:11, před 7 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.