Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dne 4.6.2018 jsem podala reklamaci na perfektservis zabivajci se prackama whirpool.Kde mi řekly že poslou technika technik dosel az 11.6 protoze se nejak jeho zprava k nemu nedostala. Prisel podival se a rekl ze za hodinu zavola ubehlo pet dni a psala jsem na urcity servis email ze se neozvya nebere telefony nic. k emailu kde byla stiznost napsal jen ze objednal dily nahr. ale me se nikdo nevyjadril. porad jsem psala email na servis a nikdo se mi nedokazal vyjadrit dne 28.6 mi volal servisak ze prisel dil ale ze nema kdy opravit pracku v telefonu zaznelo at klidne prijde i v devet vecer po posledni zakazce ze mam maleho syna a potrebuji prat . rekl ze se ozve a opet se nidko neozval,az 30.6 se ozval ze pracku opravi za urcitou castku.ale ze jede na dovolenou a neopravi to. dne 4.7 jsem jela na prodejnu kde jsem toto zbozi koupila Elektro Euronics NP Opava – Kateřinky, kde jsem podala odstoupení od smlouvy a veskerou dokumentaci mezi servisem a mnou. Od servisu nemam uz zprasvy zadne a dnes 16.7 mi psaly z prodejny ze mi penize nemuzou vratit protoze servisni technik napsal vyjadreni ze zamitl zaruku.Pro neuspesne komunikaci ze servisem a prodejnou se obracim na vas a vse zasilam jako dukaz.a dnes zaslala i servis montazni list a jsou tam neplatne udaje jako je koupe pracky a popis co napsal.
869990938690 WWDC 8614 WASHER DRYER WP 601728000827 Whirlpool
Prosím o doreseni reklamace na vraceni penez protoze tohle chovani z obouma stranama je neuveritelne.
|
Tweet |
Podle soudní judikatury odpovídá prodejce i za pochybení servisu. Povinnost přijmout a vyřídit reklamaci je nerozlučně spjatá s kupní smlouvou uzavřenou mezi prodávajícím a spotřebitelem. Její nevyřízení ve lhůtě 30 dnů je porušením zákona o ochraně spotřebitele, což opravňuje k odstoupení od smlouvy. Doporučujeme kontaktovat přímo prodejce a žádat vrácení peněz.
Prodejce má ze zákona povinnost přijmout reklamaci v kterékoli své provozovně, která je pro to s ohledem na prodávané zboží nebo poskytované služby vhodná, případně i v sídle nebo místě podnikání. Spotřebitel se musí řídit pokyny prodejce v záručním listě a v případě opravy se obracet na určený servis, je-li v místě prodejce nebo v místě pro spotřebitele bližším.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.