Společnost


Maděra a Šípek, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24885Reklamace zboží-částečně neuznaná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2018, před 7 lety

Jiří Zárybnický

Znění stížnosti

U této společnosti jsem zakoupil parkovací senzory do auta.Až po montáži do auta bylo zjištěno,že jsou vadné a nelze je používat.Po demontáži z auta jsem tyto senzory odeslal dodavateli.Ten je nechal přezkoušet a reklamaci uznal.Jenže mi napsal,že mi zaplatí cenu senzorů+poštovné.Zaslal jsem jim s reklamací vyjádření autoservisu o nefunkčnosti senzorů spolu s fakturou o montáži.Tuto fa.mi odmítají zaplatit.Ale jak jinak bych zjistil,že čidla jsou vadná?


Produkt

Parkovací senzory


Požadované řešení

Prosím o pomoc,aby mi byla uhrazena cena montáže do auta,neboť jen tak bylo možné závadu odhalit.Dodavatel má fakturu i s vyjádřením autoservisu o nefunkčnosti tohoto zařízení-tudíž nemožnosti jej užívat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 09:51, před 7 lety

Pokud bude vada prodávajícím uznána a reklamace bude oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění. Toto právo musí uplatnit nejpozději jeden měsíc po uplynutí lhůty, ve které je nutné vytknout vadu (tedy v době dvaceti pěti měsíců od převzetí zboží). Za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací se mimo jiné považuje i demontáž věci nebo také poštovné.

Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je tedy využitelná v situacích, kdy spotřebitel zakoupil zboží, na kterém se ve 24měsíční době objevila vada, jejíž vznik spotřebitel nezavinil. Zboží reklamoval, přičemž k tomu musel vynaložit určité náklady.
Vzor takové žádosti lze vyhledat prostřednictvím odkazu:
https://www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2018 13:16, před 7 lety

Dobrý den,
děkujeme za zaslání informace o podání stížnosti na portálu www.vasestiznosti.cz
Reklamace byla prověřena a dle dostupných informací bylo zjištěno, že klient nepožadoval poplatek za demontáž senzorů, která by mohla souviset s uplatněním účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací. Byl však požadován poplatek za montáž senzorů, viz faktura v příloze.
Zboží bylo klientem zakoupeno dne 20.11.2017, faktura 0112564117. Montáž proběhla dne 20.4.2018, viz doklad 38001500093. Reklamace byla uplatněna dne 30.6.2018. Požadavek a doklady k provedené demontáži reklamovaných senzorů jsme bohužel od klienta neobdrželi.


V případě potřeby jsem k dispozici.

Markéta Kurandová
Internetový obchod Elektro Oáza

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 14:45, před 7 lety

Náklady na montáž bohužel nelze jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací uplatňovat. Náklady na montáž zařízení by bylo možné požadovat skrze náhradu škody, kdy by spotřebitel musel prokázat, že mu vznikla škoda porušením právní povinnosti ze strany prodávajího.

Jak jsme již uváděli v našem předchozím vyjádření, náklady na demontáž lze požadovat prostřednictvím § 1924 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2018 14:23, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 08:50, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.