Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#24886Nedodání uboží ve sjednané lhůtě, bez vysvětlení, a žádné vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2018, před 6 lety

Alica Borková

Znění stížnosti

Dne 4.6.2018 jsem objednala pro dítě dárek, který jsem zamýšlela jako dárek k vysvědčení, na www.androidlevne.cz u Marka Ohanky pod č. objednávky 18229922 mobilní telefon Xiaomi Redmi Note 4 32 GB GLOBAL (zlatý) (1302) v ceně 2.999,-Kč, Balík s pojištěním a dodáním do 3 prac. dnů
4.6.2018 jsem provedla platbu k objednanému zboží
5.6.2018 mi emailem přišlo potvrzení objednávky a přijetí platby
6.6.2018 mi došlo od Marka Ohanky oznámení z domény webareal.cz o změně emailové adresy: z důvodu aktuálních aktualizací na našem webu je email info@androidlevne.cz dočasně nedostupný. V případě dotazu k Vaši objednávce nás prosím kontaktujte na emailové adrese teraebusiness@gmail.com, nebo v odpovědi na tento email.
11.6.2018 jsem odeslala email teraebusiness@gmail.com dotaze na termín dodání , už proběhlo uváděných 3 prac. dny :-(
11.6.2018 jsem obdržela odpověď od Marka Ohanky: Vaše objednávka je na zboží dostupnosti ve velkoskladu. Jak uvádíme, expedice z velkoskladu probíhá do 20 prac. dní. :-(
29.6.2018 uplynula doba 20-ti dnů a zboží nedorazilo. Napsala jsem dotaz.
29.6.2018 mi Marek Ohanka odepsal, že expedice bude probíhat v pondělí (t.j. 4.7.)
čekám, čekám, až do 13.7.
13.7.2018 jsem napsala Marku Ohankovi dotaz, a požádala o vysvětlení, že zboží, ani peníze nemám
16.7.2018 jsem stále bez odpovědi, peněz, a bez objednaného zboží


Produkt

www.androidlevne.cz u Marka Ohanku pod č. objednávky 18229922 mobilní telefon Xiaomi Redmi Note 4 32 GB GLOBAL (zlatý) (1302) v ceně 2.999,-Kč, Balík s pojištěním a dodáním do 3 prac. dnů


Požadované řešení

Požaduji okamžité odeslání kompletního a funkčního objednaného zboží, popřípadě s omluvou vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 09:28, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 09:45, před 6 lety

Spotřebitelka nám zaslala formou samostatné stížnosti následující doplnění:

"16.7.2018 18:32 hod odpověď od Marka Ohanky - Dobrý den,
Vámi objednané zboží na serveru www.androidlevne.cz bylo expedováno.
Očekávejte doručení do 3-5 prac. dní.
23.8.2018 - 6-ty prac. den a zboží stále v nedohlednu."

Stížnost přeřazujeme na podnikatele, který tak má možnost na vyjádření reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 23:15, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.