Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.7.2018 jsem zaslal doporučenou zásilku číslo RR421486297CZ z Pardubic do Prahy.Současně jsem odeslal také do Prahy další zásilku, která byla včas doručena.
Problém je, že v zásilce byly důležité písemnosti určené makléřce k prodeji mého bytu ve Svémyslicích na Praze-východ a protože se s potencionálním kupcem makléřka dokumentace nedočkala, kupec si zakouupil byt jiný.
Díky naprosto skandálním službám České pošty jsem tedy přišel o částku převyšující 2 mil Kč.
Není přece možné a profesionální, aby 2 doporučené zásilky ze stejné pošty byly doručeny resp. zde nebyly v tak diametrálním časovém rozestupu!
Nebo je naprosto normální, že doporučený dopis není doručen do PRAHY!!! ani 6.den?
Prosím o okamžité prošetření. Nestačí mi v tomto případě jenom vyslovení politování, ale žádám přiměřenou kompenzaci, protože jsem nucen totální neprofesionalitou České pošty platit , než se najde jiný kupec, což může trvat i 1 rok, měsíčně nejméně 3 500 Kč základních poplatků.
Mgr.Zdeněk Rumpík
Nedoručení doporučeného dopisu z 10.7.2018 z pošty Pardubice 1 do Prahy (dodnes t.j.16.7.2018)
Částečná finanční náhrada.
|
Tweet |
Pro doporučené psaní uvádí podnik v poštovních podmínkách doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání. Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené. Pokud nebyla zásilka doručena v době přiměřené, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman