Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Na mou adresu, na jméno člověka který zde bydlel, mi neustále chodí obálka A4 s reklamní brožurou. Dotyčná osoba sama už několikrát žádala o zrušení těchto zásilek, já sám rovněž několikrát. Trvá to již několik let, otravné zásilky chodí dál. DM nemá korespondenční adresu kam se mohu obrátit písemně, operátorka na telefonu je sice ochotná ale nemá pravomoce a telefon na někoho kdo je má údajně nezná. Vždy slíbila nápravu a nikdy se to nestalo. Důsledek těchto otravných zásilek je jeden - od DM Drogerie si nikdy nic nekoupím, vyhýbám se i kamenným obchodům.
Zrušení zasílání reklamních prospektů na jméno Karla Brzobohatá, Olomoucko. Neuvádím přesnou adresu ani adresu svoji, s ohledem na lživá tvrzení o zastavení zásilek a sohledem na bezohlednost se kterou své reklamní materiály zasílají nemám jistotu že by adresa nebyla opět zneužita. Pokud by DM Drogerie chtěla zjednat nápravu, má svou databázi kde potřebné dohledá.
|
Tweet |
Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena.
V případě nerespektování vůle spotřebitele, je možné podat podnět k prošetření uvedeným dozorovým orgánům. Úřad pro ochranu osobních údajů provádí dozor nad dodržováním zákonem stanovených povinností při zpracování osobních údajů. Krajské živnostenské úřady vykonávají dozor v oblasti nevyžádané reklamy.
Vážený pane Vláčile,
tato situace s nevyžádanou poštou nás velmi mrzí a samozřejmě ji s Vámi rádi vyřešíme.
Odhlášení zasílání reklamních materiálů je možné provést, musí o to však požádat přímo osoba, které se zasílání týká.
V našem věrnostním programu active beauty došlo ke změnám, v rámci kterých si sám zákazník může zvolit, zda a kam mají být zásilky doručovány. Pokud se zákazník do nového programu active beauty nepřeregistroval, žádné zásilky od nás neobdrží.
Pro dořešení této situace nás můžete, pane Vláčile, kontaktovat prostřednictvím našeho dm zákaznického servisu e-mailem na dm@dm.cz nebo na tel. čísle 800 100 808 (pondělí - pátek, 8:00-21:00 hodin), kde Vám rádi podmínky přeregistrace a zasílání reklamních materiálů vysvětlíme.
S přáním hezkého dne
dm zákaznický servis
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.