Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24894Vrácení peněz za zrušenou rezervaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2018, před 7 lety

Karolína Kaprová

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou pomoci vyřešit následující situaci. Přes booking.com jsem rezervovala apartmán v Chorvatsku, zaplatila. Do 5 minut jsem rezervaci bezplatně zrušila kvůli změně počtu osob (na email mi přišlo potvrzení o zrušení rezervace). Téměř ihned jsem apartmán uhradila znova ale z jiné platební karty. Samozřejmě se mi ztrhla platba ubytování z první, zrušené, rezervace, kterou jsem provedla dne 14. července. Když jsem kontaktovala přímo apartmán, 16. července, kvůli vrácení peněz za zrušenou (původní) rezervaci, odepsali mi, že se mám obrátit na booking. com, s tím, že ubytovací zařízení ode mě žádnou platbu nepřijalo o mám to vyřešit s právě zmíněnou společností. Hodinové čekání na lince nikam nevedlo. Tímto bych ráda docílila vrácení částky za zaplacené a v současnosti zrušené ubytování, které bylo v souladu s podmínkami ubytovacího zařízení. Můžete mi poradit, na koho se mám skutečně obrátit a jak od společnosti získat zpět peníze, které jim nenáleží?

Děkuji za pomoc.

Karolína Kaprová


Požadované řešení

Zaslat na můj účet částku v plné výši za zrušenou rezervaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 08:37, před 7 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Společnost ve svých všeobecných obchodních podmínkách výslovně uvádí, že nese odpovědnost za přímé škody, které spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil, nebo které mu vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností podnikatele souvisejících s poskytováním služeb, a to do celkové výše celkové ceny rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 13:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.