Společnost


HiTech Electronics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24896Dodanie vadného tovaru, nereagovanie na reklamáciu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

44 minut 54 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2018, před 6 lety

Stanislav Štefík

Znění stížnosti

Vo 4. mesiaci 2018 (v dubnu) som si objednal u tejto firmy elektronické zariadenie GSM spy-mikro mobil. Balíček jsem obdržel s neúplným obsahem balení, bez faktury, dodacího listu, českého návodu. Zariadenie , ale bolo nefunkčné, tak som ho mailom reklamoval. Vzhladom na to, že odpoved nebola žiadna, poslal som tovar spolu s reklamaciou a žiadosťou o jeho výmenu obchodníkovi. Balíček však i přes avízo emailom, nebyl vyzvednut a po dvoch týždňoch sa mi vrátil späť ako nedoručiteľný. Po mailovej komunikacií s akýmsi Thomasom Marshallom, som 24.5.2018 opät poslal balíček na adresu predajcu. Po urgencií cez mail, som dostal odpoveď, že postupujú v súlade s VOP. Od tej doby uplynulo už pomaly 2 mesiace a nemá žiadnu odpoveď, ani tovar a ani peniaze.
Vzhľadom na podobné sťažnosti na túto firmu ( ľutujem, že som si ich neprečítal skôr, pretože by som si u nich určite nič neobjednal), mám dojem že ide o podvodnú firmu s úmyslom nezákonne sa obohatiť. Hlavne , že v logu firmy majú množstvo sloganov o spokojnosti zákazníkov.
Z tohto dôvodu sa obraciam i na políciu Českej republiky, ak majú viac podobných prípadov aby sa mohlo zakročiť proti tejto podvodnej firme.


Produkt

GSM spy - mikromobil objednávka 13.14959


Požadované řešení

Vymeniť zbožie, prípadne vrátiť peniaze spolu s poštovným.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 07:19, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč.

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Prodávající je ze zákona o ochraně spotřebitele povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné.

V případě porušení výše zmíněných zákonných povinností může být prodávajícímu udělena pokuta za správní delikt. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Společnost HiTech Electronics s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.