Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přeji hezký den, dne 6.4.2018 v odpoledních hodinách nám volala slečna z T-mobile a nabídla možnost přechodu naší rodiny do jejich nové služby - balíček Magenta. Zároveň nám byl nabídnut internet, který jsme odmítli, nicméně nám slečna v rámci bonusu nabídla přiřazení do společného účtu mé rodiče zadarmo (s tarifem 0), jen za měsíční poplatek 150,- (což je běžný poplatek za funkční číslo). S tím jsme souhlasili, nicméně po měsíci jsme zjistili, že do našeho společného účtu Magenta byl přiřazen pouze můj otec, matka ne. Když jsem tuto chybu reklamoval dne 7.5.2018 bylo mě sděleno, že slečna asi nabízela něco co neměla nebo si nebyla jistá zda to může nabídnout, nicméně nabídla to (první pochybení T-mobile). Bylo mě sděleno, že přidání matky do naší Magenty lze vyřešit návštěvou prodejny T-mobile, ovšem jaksi nám bylo zapoměno říci, že existují dva typy prodejen T-mobile (druhé pochybení T-mobile). Takže jsme absolvovali zcela zbytečnou cestu do prodejny, kde nám ovšem nepomohli, protože oni jsou pouze partnerská prodejna. Sepsal jsem stížnost na reklamační oddělení T-mobile, odkud nám bylo 29.6.2018 voláno a sděleno, že přiřazení mojí maminky do společného účtu lze zařídit na jakékoliv prodejně nebo zavoláním na číslo 4603. Ovšem po kontaktování operátora na čísle 4603 stejně neproběhlo naše požadované přání - přiřazení maminky do společného účtu tak jak nám bylo slibováno již 6.4.2018. Prý dotyčný nemá oprávnění pro takovou operaci. Takovéto jednání ze strany T-mobile nepovažuji za seriózní, neukazuje to na profesionalitu, kterou naopak oni vyžadují při plnění našich povinností vůči jim. Není přece možné nabídnout někomu něco co ještě po třech měsících nefunguje tak jak je nabízeno. Veškeré telefonáty mají v T-mobile nahrávané, tudíž lze si ověřit co nám bylo slibováno a jak vše probíhalo. Obracím se na Vás s prosbou zda lze přes dTest celou situaci prověřit a lze-li nám pomoci?
společný balíček služeb Magenta pro celou rodinu
popisováno již o řádky výše
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.