Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Koupila jsem Vaše balené maso-Vepř. kýta bez kosti.Kýta to NEBYLA.Obsahovala dolní část kýty,kus nekvalitního masa s množstvím úponů zadních noh.Maso se dělilo do šlachových úponů,nikdy by mi takové maso na pultě neprodali.Žádám o vysvětlení a nedělám si iluze,stačilo by,abych na takový výrobek už nenarazila.Opíšu vynětu na mase:Vepřová kýta bez kosti,vakuově baleno ,cena 89.90Kč,hmotnost 1,174 kg ,cena 164.40Kč. porážka Španělsko.Že by bylo maso ve slevě,takové upozornění tam nebylo.Datum porážky 14-06-2018, dat balení 18-06-2018, číslo šarže 411931904A0110008.Děkuji za odpověď . Heideová
Nechci takový výrobek v obchodech TESCO již koupit,neb do zabaleného masa nevidíte a spoléháte na profesialitu prodejce.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.