Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2491Hport.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2014, před 11 lety

Iva Čechmánková

Znění stížnosti

1.12.2013 jsem si ve společnosti HPORT.CZ přes slevový portál Slevíci.cz koupila (zaplatila) 3 samolepky na zeď. Lákačkou bylo dodání do Vánoc. Po 14 dnech po objednání mi konečně přišel email s pokyny k platbě za poštovné a tubus (kvůli přepravě). Ihned jsem zaplatila. Po připsání peněz na jejich účet mi byl zaslán email s informací, že jsem zaplatila pozdě a že zboží do vánoc teda nebude, což mi přišlo dost tendenční, neřknu-li až vychcané:)Na objednávku č. 13741 jsem čekala až do začátku února 2014. Do té doby jsem psala emaily na které nikdo neodpovídal a volala na telefonní číslo, které nikdo nebral nebo bylo obsazené. Po otevření tubusu jsem zjistila, že nálepky jsou sice 3, ale jednu z nich jsem si fakt neobjednala a ani se mi nelíbila (nikdo seneozval kvůli alternativě). Dodací list také chyběl. Vypsala jsem tedy reklamační list a poslala jej doporučeně na uvedenou adresu v Kroměříži. Dopis se mi vrátil - nikdo si jej nevyzvedl. Na webových stránkách společnosti jsou vymazány veškeré kontakty a je tam oznámeno, že stránky jsou mimo provoz. Přístup k zákazníkovi otřesný.


Produkt

dívka s pampeliškou


Požadované řešení

Chci obdržet zboží, které jsem si skutečně objednala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2014 15:27, před 11 lety

V živnostenském rejstříku je uvedena adresa Iva Tomancová, Babí louka 2504, 688 01, Uherský Brod. V případě, že v pokynech pro spotřebitele je adresa odlišná, odpovídá prodejce za porušení povinnost, kdy zásilku nepřevzal a měl by uhradit spotřebiteli škodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 09:51, před 11 lety

Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.