Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, chci upozornit, že jsem nakoupila v prodejně Lidl Pardubice ul.Palackého třída, 5ks šlehačky ke šlehání, datum spotřeby na výrobku 31.7.2018, všechny šlehačky byly zkažené. Dále jsem koupila jogurtové nápoje a až doma jsem zjistila, že jeden byl rozdělaný a byla v něm polovina obsahu.
Bohužel vše jsem zjistila až doma-je i tak možno zboží reklamovat?
vrácení peněz, zkažené šlehačky mohu přivézt
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Dobrý den,
za takový nákup u nás se omlouváme a prosíme, abyste určitě přišla i bez účtenky do kterékoliv naší prodejny a vrátíme Vám peníze.
S přáním hezkého dne
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stížnost byla uzavřena ke spokojenosti-vrácením peněz.
Dobrý den, paní Sislerová,
jsme rádi, že se vše vyřešilo a věříme, že v budoucnu se již něco podobného nebude opakovat.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení: