Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#24913Zkažené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2018, před 7 lety

sislerová sislerová

Znění stížnosti

Dobrý den, chci upozornit, že jsem nakoupila v prodejně Lidl Pardubice ul.Palackého třída, 5ks šlehačky ke šlehání, datum spotřeby na výrobku 31.7.2018, všechny šlehačky byly zkažené. Dále jsem koupila jogurtové nápoje a až doma jsem zjistila, že jeden byl rozdělaný a byla v něm polovina obsahu.
Bohužel vše jsem zjistila až doma-je i tak možno zboží reklamovat?


Požadované řešení

vrácení peněz, zkažené šlehačky mohu přivézt


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2018 14:01, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2018 17:12, před 7 lety

Dobrý den,

za takový nákup u nás se omlouváme a prosíme, abyste určitě přišla i bez účtenky do kterékoliv naší prodejny a vrátíme Vám peníze.

S přáním hezkého dne
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 10:57, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.8.2018 08:59, před 6 lety


sislerová sislerová

Stížnost byla uzavřena ke spokojenosti-vrácením peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2018 12:54, před 6 lety

Dobrý den, paní Sislerová,

jsme rádi, že se vše vyřešilo a věříme, že v budoucnu se již něco podobného nebude opakovat.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.9.2018 08:48, před 6 lety


sislerová sislerová

Hodnocení: