Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24918Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2018, před 7 lety

Radek Strnad

Znění stížnosti

be2 je celkem známá "seznamka" svými praktikamy a podobně. Prý už u vás máte s nimi zkušenost. Tak nevím co bych napsal.

Po dlouhém vyplnování nakonec zjistíte že musíte zaplatit.
Jinak nezjistíte jestli ta seznamka slouží jak má.
Já tedy zaplatil zkušební,na 14 dní ,asi za 170kč.Přijatelná ztráta se kterou jsem počítal. Asi po hodině zkoušky jsem zjistil že služba není
taková, za jakou jí vydávají. Tak jsem jí už ani nenavštívil.
Asi po měsíci mi ale začali chodit dopisy s částkou 90EUR k zaplacení.
Tak jsem se podíval na profil abych ho zrušil ale byl zablokovanej,
protože mi z účtu nemohli nic vzít. Přesto že mi to zrušily a já to ani nepoužívál tak chtějí plnou část.
Četl jsem akorát recenze jak lidi naletěli jako já. Jedno kliknutí a
berou vám peníze s účtu ale zrušit to je přetěžké!!! Proč asi???


Chtěl bych se přidat k hromadné žalobě - BE2

V německu už tak vyhráli. Nehorázná drzost vůči lidem !!!
Okradou vás s účtu a když to nejde tak tvrdě vyhrožují v dopisech.


Produkt

BE2 seznamka


Požadované řešení

Hromadná žaloba proti BE2 nebo naprosté zrušení profilu a jejich obtěžování výhružnými dopisy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2018 10:09, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Institut hromadné žaloby český právní řád ještě nezná. Věcný záměr zákona o hromadných žalobách byl teprve projednán vládou, takže bude k dispozici nejdříve v horizontu jednoho roku. Evropské spotřebitelské centrum pomáhá spotřebitelům s řešením sporů s podnikateli z jiných členských států EU. Závazně rozhodovat o sporech však také nemůže. To přísluší jedině soudu, který by mohl závazně stanovit, že praktiky společnosti nejsou v pořádku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2018 10:34, před 7 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:

zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.7.2018 18:30, před 7 lety


Radek Strnad

můj email je (viz referenční údaj)
žádám o ukončení profilu a o neoprávněné vymáhání a anulování "dlužné částky"

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2018 12:52, před 6 lety

ID: 170718597


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 19/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.7.2018 18:43, před 6 lety


Radek Strnad

Takže vy máte tisíce nespokojených zákazníků z důvodu že podmínky pro prodloužení jsou skryté a malém písmem. Potvrzení je jen na kliknutí ale výpověd jsou samé faxy,telefony,Emaily.Mělo by to být naopak ale po letech žádná změna! Protože přesně proto tato seznamka byla asi určena, k tahání peněz z lidí. Já špatně vydím a nikdy jsem se stímhle nesetkal tak jsem si asi nikde nevšiml podmínek,jestli tam někde jsou.
Po krátké době jsem zjistil že seznamka moc nefunguje tak jsem jí už nenavštívil s velkým sklamáním a otravně smyšlené Emaily z vašeho automatu co mi nepříjemně ucpávali Email jsem označil jako SPAM. Dělám to u všech neznámých nebo nežádoucích Emailů protože bych ho měl pak zaplněný. Takže se omlouvám za takovou neznalost a zrakové postížení!
Proto vás pěkně prosím o ukončení podmínek a vymáhání dluhu.
Tímto se omlouvá a vřele děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2018 15:51, před 6 lety

ID: 170718597


Dobrý den.

V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byl informován prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2018 08:18, před 6 lety


Radek Strnad

Nejsem si vědom že bych souhlasil s podmínkamy a nic jsem nepodepsal.
Pokud tam jsou tak skryté nebyl jsem o žádných podmínkách řádně informován!
U soudu budu trvat na tom že jsou skryté a kuli nekonečně dlouhému vyplnování jsem je kuli zrakové vadě na kterou mám lékařské potvrzení mohl přehlédnout.
Prostě nesouhlasím s tímto neoprávněným vymáháním, BE2 jen využívá toho že seznamku vyhledávájí staří nebo postížení chudáci.
Pokud mě chcete dál obtěžovat tak já si taky založím stránku a to určenou na hromadnou žalobu BE2 .
Všichní víme že v ČR máte za rok nejméně tisíce takových případů ze stejných důvodů.
Tak kolik lidí zpetně za několik let bude chtít odškodnit nebo vrátit peníze.
BE2 musela takto poškodit desetitisíce tak mě zajímá kolik z nich se bude chtít zůčastnit hromadných žalob. Rači budu platit za právníka než abych podpořil takové praktiky.
To by to pak mohl dělat každej a BE2 ani neplatí daně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 08:26, před 6 lety

Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2018 16:20, před 6 lety

Spotřebitel nám sdělil, že mu společnost zaslala následující e-mail:

"Dobrý den.

Požadavek na úhradu dlužného poplatku byl již, jako ústřetový krok z naší strany, v plné výši stažen.

Přejeme Vám hezký víkend."

Dále nás spotřebitel požádal o přeřazení stížnosti na společnost s žádostí o její vyjádření. Proto tedy stížnost přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2018 14:55, před 6 lety

ID: 170718597


Dobrý den.

abychom mohli na Vaše dotazy adekvátně reagovat, rádi bychom Vás požádali o jejich přeformulování, respektive bližší specifikaci,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.8.2018 18:35, před 6 lety


Radek Strnad

Hodnocení: