Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při komunikaci s operátorem telefonní linky jsme řešili prodloužení tarifu a přenesení dalšího tel. čísla od jiného operátora. Tyto čísla jsou navázané na hlavní tel. číslo s tarifem S námi síť nesíť....
Při tomto tel. hovoru byly nastaveny ceny jednotlivých tarifú, ale nebyla jsem informována o tom, že SMS budou u prodlužovaného čísla zpoplatněny. Do této doby bylo volání i SMS zdarma za cenu cca 450 Kč. Bohužel jsem si toho všimla, až když přišla faktura navýšená o cca 300 Kč. Pokud bych to věděla, samozřejmě bych tarif neprodloužila. Nyní je nastaven tarif S za cenu 499 Kč. Snažila jsem se kontaktovat zákaznickou linku telefonicky i mailem, ale bez výsledku, pouze s návrhem, ať převedu číslo na neomezený tarif za 690 Kč.Jedná se o telefonní číslo důchodce, takže tato částka nepřipadá v úvahu.
Prodloužení tarifu a převod na jiný.
Zabudování volných SMS zpět do tarifu.
|
Tweet |
Společnost má povinnost spotřebitele informovat o ceně včetně daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl také namítat neplatnost smlouvy, pokud by byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu. Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.