Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den 14.12.2012 jsem si zakoupila telefon nokia lumia 800 imei:351682059914630 už po 3 měsících jsem dávala telefon na reklamaci z důvodu častého vybití baterie,reklamace schválena.Za dalšího půl roku opět reklamace že se mi neustále vypíná displej a často se mi seká,opět uznaná reklamace a přehrání softveru.Před měsícem jsem opět reklamovala telefon z ničeho nic se mi vypnul a už nešel zapnout.Přišlo mi vyjádření že se mi reklamace zamítá že je to mechanická poškození telefonu.Moc dobře vím že jsem si závadu nezpůsobila sama jelikož ten telefon mel už od počátku problémy,a navíc jsem zjistila že prodejce prodává paušální telefony jako za nové,a nikde to nemá vypsané ani nám to nezdělil.Se zamítnutou reklamací jsem mohla poćítat jelikož přístup majitele prodejny byl více než arogantní,a upozornoval mě na to že se postará at nemám uznanou reklamaci jelikož jsem požadovala peníze na zpět.Prosím poradte mi co mám dělat jsem opravdu zoufalá.Děkuji Blahutová
Nokia Lumia 800 white imei:351682059914630
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že prodejce reklamaci zamítne, musí takové zamítnutí náležitě písemně odůvodnit. Součástí odůvodnění by nemělo být pouze mechanické poškození, ale i jeho specifikace.
V případě, že prodejce odmítá reklamaci uznat, má kupující možnost obrátit se na soudního znalce, který by vadu výrobku posoudil. V případě, že by byl posudek ve prospěch kupujícho, může žádat i náklady spojené s reklamací - tedy i proplacení ceny znaleckého posudku.
Spotřebitelka doplnila:
dne 15.3. jsem si byla na prodejně vyzvednout svůj neopravený a nefunkční telefon.Při dávání mobilu na reklamaci jsem měla malé ůrypy v horním rohu telefonů,při neopatrném položení na stůl,což je zaznamenáno i v reklamačním protokolu.Při vyzvednutí telefonu jsem zjistila že mám urypy i na protéjśí strané telefonu které jsem tam neméla,při vstupu na sluchátka.Jsem přesvědčená že mi ho schválně více poškodili a vyjádření technika zní že je telefon celý vevnitř popraskaný.Jediné čím se mohu tak obhájit je to že na reklam.protokolu mám napsané urypy v horním rohu.Myslím si že kdybych ho měla podřený i z té druhé strany bylo by tam napsané urypy na obou rozích.Pro jistotu si to prodejna i nafotila ale né předemnou.Když jsem upozornila prodejce že tuto záležitost dávám k dalšímu řešení značně znervoznil.Prosím obracím se z touto žádostí a doplnění informací na Vás
V případě, že je v reklamačním protokolu popsán stav telefonu a v průběhu reklamace vznikla další poškození, odpovídá za ně prodejce v rámci náhrady škody způsobené na převzaté věci.
Pokud je to ještě možné, doporučujeme stav telefonu při převzetí nechat potvrdit, jaké viditelné vady na telefonu jsou.
Dobrý den,stav telefonu při převzetí jsem si nechala potvrdit,taktéž i vešktérá foto co jsi na prodejně udělali bez mého vědomí.V reklamačním protokolu mám napsané urypy v horním rohu,a na foto které si pořídily jsou jasně vyditelné urypy na obou dvou rozích.
Společnost MABIL MOBIL s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.