Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.05.2018 jsem si u společnosti TERAE BUSINESS s.r.o. na stránkcáh androidlevně.cz objednal telefon Xiaomi Redmi 4x 3/32 GB GLOBAL za cenu 3109Kč včetně poštovného. Platbu jsem uhradil předem, platba byla společností potvrzena.
Po 14ti dnech od objednání jsem se začal zajímat v jakém stavu je moje objednávka. Bylo mi odpovězeno, že se opozdila zásilka a že se čeká na zboží, které podle slov společnosti mám očekávat koncem měsíce. Po uběhnutí slibované doby žádný telefon. Napsal jsem tedy stížnost a požádal o strono objednávky dne 2.7.2018. Ze strany prodávajícího mi bylo vyhověno a storno objednávky potvrzeno s příslibem vrácení peněz dne 2.7.2018.
A pak už jen následuje řada výmluv jak se peníze posílají a poslaly až do dnešního dne 17.7.2018. Nemám tedy ani telefon a ani peníze.
Telefon Xiaomi Redmi 4x 3/32 GB GLOBAL za cenu 3109Kč včetně poštovného.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Palaba byla zákazníkovi na jeho žádost vrácena. Prosíme o uzavření
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.
Platba vrácena. Prisim o uzavření.