Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry večer minulý rok po telefonátu z vasistrany jsem souhlasila se zaslanim zkusebniho balicku vitaminu.Zasilka přišla doporucene a po te jiz zadny jiny balicek.Presto po me do dnesniho dne firma Creditexpres vyzaduje placeni zbozi ktere jsem nedostala.Po telefonatech a zadosti o zruseni které na doporuceni melo byt emailem se nic nedelo a vse pokracuje dale.Neustale obtezovani a vyhrozovani ze musim zaplatit.Žádám o dolozeni dokladu o zaslani a doruceni postou na mou adresu!Telefonaty ze strany Creditexpresu jsou hrubé a timto prosim o vyrazeni osobnich udaju a zastaveni vymahani pohledavky nez zacnu resit jinou cestou.
Vitaminy Q10
Zastaveni pohledavky a vyrazeni osobnich udaju z databaze.Dolozeni o zaslani a doruceni postou na adresu.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Vážená paní,
dovolte nám uvést věc na pravou míru.
Již 6. 6. 2017!!, tedy přes rok s Vámi řešíme, ať nám pošlete zpět podepsané čestné prohlášení o neobdržení zásilek s VS 7463846002, 7463846003, 7463846004, které byly předány inkasní agentuře CreditExpress. Čestné prohlášení Vám bylo odesláno celkem 3× a to: 6. 6. 2017 dopisem, 9. 8. 2017 na email a 1. 11. 2017 znovu dopisem.
V příloze Vám opět zasíláme čestné prohlášení na tři zásilky, které jste neobdržela. Prosíme o podpis a zaslání zpět na naši emailovou adresu: info.cz@helvetia-dm.com, abychom mohli zásilky co nejdříve uzavřít. U inkasní agentury CreditExpress vymáhání zastavujeme.
V příloze také zasíláme protokol o vymazání z aktivní zákaznické databáze.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den vše je vyřešeno a zastaveno děkuji Suchoparkova
Prosíme o uzavření tohoto podnětu. Děkujeme