Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#24922Zrušení smlouvy a zastavení pohledávek za nedoručené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2018, před 6 lety

Karin Suchopárková

Znění stížnosti

Dobry večer minulý rok po telefonátu z vasistrany jsem souhlasila se zaslanim zkusebniho balicku vitaminu.Zasilka přišla doporucene a po te jiz zadny jiny balicek.Presto po me do dnesniho dne firma Creditexpres vyzaduje placeni zbozi ktere jsem nedostala.Po telefonatech a zadosti o zruseni které na doporuceni melo byt emailem se nic nedelo a vse pokracuje dale.Neustale obtezovani a vyhrozovani ze musim zaplatit.Žádám o dolozeni dokladu o zaslani a doruceni postou na mou adresu!Telefonaty ze strany Creditexpresu jsou hrubé a timto prosim o vyrazeni osobnich udaju a zastaveni vymahani pohledavky nez zacnu resit jinou cestou.


Produkt

Vitaminy Q10


Požadované řešení

Zastaveni pohledavky a vyrazeni osobnich udaju z databaze.Dolozeni o zaslani a doruceni postou na adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2018 09:22, před 6 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2018 09:47, před 6 lety

Vážená paní,

dovolte nám uvést věc na pravou míru.

Již 6. 6. 2017!!, tedy přes rok s Vámi řešíme, ať nám pošlete zpět podepsané čestné prohlášení o neobdržení zásilek s VS 7463846002, 7463846003, 7463846004, které byly předány inkasní agentuře CreditExpress. Čestné prohlášení Vám bylo odesláno celkem 3× a to: 6. 6. 2017 dopisem, 9. 8. 2017 na email a 1. 11. 2017 znovu dopisem.

V příloze Vám opět zasíláme čestné prohlášení na tři zásilky, které jste neobdržela. Prosíme o podpis a zaslání zpět na naši emailovou adresu: info.cz@helvetia-dm.com, abychom mohli zásilky co nejdříve uzavřít. U inkasní agentury CreditExpress vymáhání zastavujeme.

V příloze také zasíláme protokol o vymazání z aktivní zákaznické databáze.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2018 08:18, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.8.2018 08:25, před 6 lety


Karin Suchopárková

Dobry den vše je vyřešeno a zastaveno děkuji Suchoparkova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2018 09:48, před 6 lety

Prosíme o uzavření tohoto podnětu. Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.