Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#24929Stížnost na pokutu 200,- ve smlouvě 18201385-13

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2018, před 6 lety

Kateřina Sklenářová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 12.6.2018 jsem ukončoval pojistnou smlouvu č. 18201385-13.
Na smlouvě vznikl nedoplatek 282,- Kč. Na nedoplatek jste mě upozornili pouze emailovou korespondencí nikoli písemnou.

Samozřejmě, že se email od spadl do spamu a já jsem až dnes zjistil, že jste mi zaslali už i předžalobní upomínku.

Žádám storno poplatku 200,- Kč, protože emailovou komunikaci považuji jako nedostatečnou, obzvlášť tehdy, kdy zasíláte předžalobní výzvy.

S pozdravem
E.Čeněk


Požadované řešení

Žádám storno poplatku 200,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2018 15:09, před 6 lety

Žádá-li společnost úhradu smluvní pokuty, musí prokázat, že jí k tomu vznikl právní nárok. Je na společnosti, aby především doložila, že smluvní pokuta byla platně sjednána (ve světle nálezu Ústavního soudu sp. zn. I. ÚS 3512/11 ze dne 11. 11. 2013), a že spotřebitel porušil svou smluvní povinnost (nezaplatil doplatek, ač k tomu byl v souladu se smlouvou vyzván - výzva byla spotřebitelovi prokazatelně doručena), na základě čehož vznikl společnosti nárok na úhradu smluvní pokuty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra (jedná-li se o spor ze smlouvy o životním pojištění) nebo na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (spory ze smluv o pojištění jiném než je životní). Více informací o finančním arbitrovi je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz, o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2018 09:54, před 6 lety

Vážený pane Čeňku,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 09:30, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 09:41, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.