Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 12.6.2018 jsem ukončoval pojistnou smlouvu č. 18201385-13.
Na smlouvě vznikl nedoplatek 282,- Kč. Na nedoplatek jste mě upozornili pouze emailovou korespondencí nikoli písemnou.
Samozřejmě, že se email od spadl do spamu a já jsem až dnes zjistil, že jste mi zaslali už i předžalobní upomínku.
Žádám storno poplatku 200,- Kč, protože emailovou komunikaci považuji jako nedostatečnou, obzvlášť tehdy, kdy zasíláte předžalobní výzvy.
S pozdravem
E.Čeněk
Žádám storno poplatku 200,- Kč
|
Tweet |
Žádá-li společnost úhradu smluvní pokuty, musí prokázat, že jí k tomu vznikl právní nárok. Je na společnosti, aby především doložila, že smluvní pokuta byla platně sjednána (ve světle nálezu Ústavního soudu sp. zn. I. ÚS 3512/11 ze dne 11. 11. 2013), a že spotřebitel porušil svou smluvní povinnost (nezaplatil doplatek, ač k tomu byl v souladu se smlouvou vyzván - výzva byla spotřebitelovi prokazatelně doručena), na základě čehož vznikl společnosti nárok na úhradu smluvní pokuty.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra (jedná-li se o spor ze smlouvy o životním pojištění) nebo na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (spory ze smluv o pojištění jiném než je životní). Více informací o finančním arbitrovi je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz, o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Čeňku,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.