Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,přes slevový portál slever.cz jsem zakoupil za 499,-Kč službu Dámský kadeřnický balíček s melírem ve Studiu R.Na voucheru byla uveden kontakt na kadeřnici Dianu.Přítelkyně s voucherem studio navštívila a účes dopadl katastrofálně,i přes několikanásobná upozornění ze strany mé přítelkyně o požadovaném střihu(ukázalo se, že paní Diana je cizinka)nebylo přítelkyni vyhověno a výsledkem střihu byly výrazné zuby na ofině i po stranách a vzadu hlavy,dále zkrácení pramenů horních vlasů,které přítelkyně požadovala ponechat,nebylo vyhověno ani ponechání délky vlasů.Melír dopadl tak, že každá půlka hlavy měla jinou barvu i postup provedení melíru byl nestandardní,melír trval přes 1 hod a přítelkyně začala mít zdravotní indispozici poté co paní kadeřnice odešla přítelkyni začala pálit hlava na místech pod alobalem,nechala si kadeřnici zavolat jelikož měla strach,aby se ji vlasy nespálily,na vlasech,kde kadeřnice začínala byl kysličník více jak hodinu!Kadeřnice se vrátila,přítelkyně ji požádala,aby alespoň postahovala alobaly z prvních vlasů,že ji opravdu nepříjemně pálí hlava.Kadeřnice naštvaně postahovala všechno,melír dopadl tak,že je každá půlka hlavy jiná.Kadeřnice nevěděla,že se melír sundavá průběžně!Vadný účes jsme nafotili a bezprostředně navštívili jiné kadeřnictví,kde napravili alespoň místa,která se dala.Okamžitě jsem vyplněný reklamační formulář zaslal na slever.cz plus fotografie "účesu".Přišla odpověď, že majitelka Studia R paní Renata Vaníčková v jejímž salonu paní Diana provozuje službu reklamaci neuznává.Všiml jsem si na najisto.centrum.cz spousty negativních referencí na Studio R a chci reklamaci nadále řešit.
Dámský kadeřnický balíček s melírem, kód služby: 12-3704454346371
Přiměřená sleva
|
Tweet |
Účes může spotřebitel také reklamovat. Výhrady by měl spotřebitel uplatnit co nejdříve, tedy ihned po dokončení práce kadeřníkem a před jejím zaplacením. K prokázání vad účesu postačí vyjádření kadeřnice, která účes opravovala a poškozené vlasy tak viděla.
Podle povahy vady je pak možné v prvé řadě žádat bezplatnou nápravu. Není-li možné nedostatek odstranit, zákazník má právo požadovat slevu z ceny.
Pokud dojde ke škodě na klientově zdraví (vypadávání vlasů či spálení vlasů ), má spotřebitel právo požadovat finanční kompenzaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost nám zaslala ke stížnosti následující vyjádření:
"Dobrý den,kadeřnické služby jsou typem služeb,které se poskytují přítomnému klientovi za jeho plné účasti a s možností kdykoliv poskytování těchto služeb ukončit ,nebo minimálnê přerušit.Pokud toto klientská neudělala je zde důvodná domněnka,že s tím co jí bylo děláno souhlasila.Pokud následně změnila názor nelze ho přičítán k tíži poskytovatele služeb.Případné námitky měla klientka uplatnit přímo v provozovně a vůči poskytovateli služeb,což se nestalo.Renáta Vaníčková majitelka studia R"
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která tak má možnost reagovat.
Paní kadeřnice Diana byla upozorněna v jazyce českém o představě střihu a to i v průběhu stříhání, kdy už bylo zřejmé, že se odchyluje od požadovaného střihu a bylo namítáno, že požadavek byl jiný a byla zdůrazněna prosba, aby se od požadovaného střihu nadále neodchylovala, v opačném případě bude uplatněna odpovědnost za vady. Paní kadeřnice Diana, která byla na voucheru uvedena, pochází z Bulharska, jak upozornila na začátku stříhání, potvrdila, že požadavku na střih rozumí, to samé potvrdila i v průběhu stříhání, kdy už byla upozorněna na odchylky od požadovaného. Je nepochopitelné a otázkou živnostenského oprávnění, z jakého důvodu paní Diana po ujištění, že rozumí tomu, jaký střih a jaké zkrácení vlasů se požaduje, postupovala naprosto jinak, než bylo dohodnuto a navíc použila postup zhotovení melíru nestandardní, jak zhodnotily kadeřnice v kadeřnictví, kde byla věc konzultována. Slova zákaznice, která uplatnila voucher ve studiu R "Tezko jsem mohla vedet co kadernice dela s vlasy vzadu, kdyz mi stoji za zady a zrcadla jsou jen vpredu, spolehala jsem na jeji profesionalitu - to,ze je neco jinak nez jsme chtela, jsem zjistila az ve chvili, kdy mi strihala vrchni vlasy nad hlavou v jine delce, nez bylo dohodnuto a to uz bylo dost pozde, nicmene jsem se opet ihned ozvala a podala namitku, bylo mi receno ze jsme se spatne pochopili a ze "toho radeji uz necha",na namitku nedbale provedeneho strihu a meliru kadernice rekla jen je to "vec nazoru". S vysledkem jsem tedy spokojena nebyla, ale voucher na kadernicky balicek ve studiu R byl odevzdany a naprava na miste jednak nebyla mozna a uprimne bych ji od tehle pani nechtela uz ani zadarmo."
Lze se domívat, že salon poskytuje nekvalitní služby, jak je zřejmé z ostatních negativních referencí. Záležitost budí dojem, že je využíván tzv. slevový portál, na kterém jsou nabízeny kadeřnické práce k tomu, aby nespokojené zákaznice měly složitější možnost řešit věc na místě, protože již mají voucher se službou dopředu zaplacený. Na vadnou službu byla bezprodleně uplatněna reklamace, dojmu nesolidnosti bohužel přispívá nezájem řešit vadnou službu ze strany majitelky studia R, která střih s melír zhotovený v jejím salonu na živo neviděla (pouze ze zaslaných fotek)a neprojevila zájem problém vadné služby vyřešit.
Děkujeme spotřebitelce za další vyjádření. Společnost nám však zaslala pouze výše uvedené vyjádření a neprojevila zájem dále věc řešit prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Stížnost jsme tedy nuceni uzavřít.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.