Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24931Pozdní dodání platebního dokladu SIPO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2018, před 7 lety

Pavel Fendrych

Znění stížnosti

Doklad byl doručen včera, tj. 17.7. 2018, přičemž poplatky za TV mají (ze zákona!) splatnost 15. v měsíci. (Platba byla uhrazena včas se starým dokladem a OP.) S vědomím toho, že pošta každodenně řeší závažnější pochybení svých zaměstnanců, žádám o informaci, jaké sankce vyvodila v tomto konkrétním případě.
Při jedné z dřívějších stížností (tehdy mj. také na nedodání SIPO)jsem obdržel písemnou odpověď, že mám řádně označenou schránku (a proto zřejmě nebudu trestán). O podobné vtipy již nestojím.
S pozdravem
MUDr. Pavel Fendrych CSc.


Požadované řešení

Vysvětlení a potrestání zodpovědných osob.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2018 13:38, před 6 lety

Platební doklady a rozpis bezhotovostní platby SIPO doručuje pošta jako obyčejné zásilky do domovních schránek, doručovacích schrán nebo poštovních přihrádek plátců.

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.