Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24932Zásilka č.22001145435 - nebyla nikdy doručena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2018, před 6 lety

Rudolf Brychta

Znění stížnosti

Zásilka č. PPL 22001145435, (DHL434547235377)
Dobrý den,
přikládám reklamační protokol, předejte prosím na příslušné oddělení. Zásilka mně nikdy nebyla doručena, na "sledování zásilek" v internetu je deklarováno, že zásilka byla vrácena odesilateli 12.7.2018 a doručena - KAM? KOMU? KDY ? - deklarováno že 13.7.2018 dodána Mně tedy ne, a dnešním telefonickým dotazem u německého odesilatele zjištěno ,že zásilka n e b y l a vrácena a
ani žádné aviso od DHL jim nedošlo, že by se něco mělo vracet.
Prosím o vyřízení reklamace.
Děkuji.
Ing.Rudolf Brychta
Přílohy

PPL reklamace.jpg – Obrázek, 234 kB
StáhnoutZobrazit ›
Rychlá odpověď

rubrychta@seznam.cz → info@ppl.cz


Produkt

Zásilka nebyla doručena ani mně, ani zpět odesilateli


Požadované řešení

Vyřídit dodání zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2018 13:26, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:18, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.