Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zásilka č. PPL 22001145435, (DHL434547235377)
Dobrý den,
přikládám reklamační protokol, předejte prosím na příslušné oddělení. Zásilka mně nikdy nebyla doručena, na "sledování zásilek" v internetu je deklarováno, že zásilka byla vrácena odesilateli 12.7.2018 a doručena - KAM? KOMU? KDY ? - deklarováno že 13.7.2018 dodána Mně tedy ne, a dnešním telefonickým dotazem u německého odesilatele zjištěno ,že zásilka n e b y l a vrácena a
ani žádné aviso od DHL jim nedošlo, že by se něco mělo vracet.
Prosím o vyřízení reklamace.
Děkuji.
Ing.Rudolf Brychta
Přílohy
PPL reklamace.jpg – Obrázek, 234 kB
StáhnoutZobrazit ›
Rychlá odpověď
rubrychta@seznam.cz → info@ppl.cz
Zásilka nebyla doručena ani mně, ani zpět odesilateli
Vyřídit dodání zásilky
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.