Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#24936Nedodané zboží a odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2018, před 7 lety

Veronika Brožovičová

Znění stížnosti

V internetovém obchodě jsem si 6.5.2018 objednala zboží, které jsem zaplatila předem na účet e-shopu, zboží do dnešního dne 18.7.2018 nedorazilo. Od té doby to řeším, několikrát jsem poslala e-shopu jak mě bylo doporučeno odstoupení od kupní smlouvy. E-shop posílá stále to samé, že zboží dle pošty bylo doručeno, ale jak mě bylo řečeno, mám chtít od e-shopu ať prokáže doručení zboží a dále požadovat vrácení peněz. Eshop napsal:
My nejsme prodávající, tudíž si papír ani nemůžeme vyžádat.
Jsme internetová nákupní galerie, která zprostředkovává zájemcům (kupujícím) obchody s prodávajícím. Prodavajícím je obchodní či výrobní firma v zahraničí, tj. zejména v Číně, Hong Kongu a Singapuru (dále jen ,,Dodavatel").Zásilka nebyla zaslána balíkem do ruky, jelikož takový způsob dopravy ani nenabízíme. V případě, že byste chtěla zboží zaslat balíkem do ruky, nebyli bychom schopni zajistit poštovné zdarma, které nabízíme na všechny objednávky.


Produkt

Kód objednávky: 1546809106


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodané zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 10:29, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

V obchodních podmínkách prodejce čl. 4 je uvedeno, že pokud zboží není doručeno do 60 dní ode dne odeslání zboží Dodavatelem, může Kupující požádat Provozovatele o vrácení peněz nebo o opětovné objednání zboží od Dodavatele. Pokud zboží Kupující obdrží po vrácení peněz, je povinen ve lhůtě třiceti dnů vydat Provozovateli nebo zaslat Provozovateli vrácené peníze.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2018 14:45, před 7 lety

Dobrý den,
dle informací České pošty je zřejmé, že zboží bylo doručeno.
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=LF507084454CN
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=LF506956552CN

Běžný poštup je, že za zákazníka vyřídíme reklamaci. Vzhledem k této skutečnosti je reklamace nemožná ze strany prodávajícího JiaJunxu i ze strany naší. Vzhledem ke skutečnosti, že zboží bylo dodáno a bylo tak i označeno Českou poštou.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Krásný den přeje za společnost Lunzo s.r.o Lukáš Langer.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.7.2018 22:56, před 7 lety


Veronika Brožovičová

Dobrý den,

to už jsem psala zrovna na začátku stížnosti, že společnost Lunzo.cz posílá stále to samé a to že zboží bylo dle pošty doručno. Jenže nebylo. A společnost mě není schopna poslat předávací papír nebo něco takového, tak jak radil právník. Mám to požadovat po společnosti. To by snad mohl říci každý zboží bylo doručeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 10:16, před 6 lety

Společnost ve svých obchodních podmínkách (bod 3.1) uvádí: "Co když se např. ztratí zásilka při přepravě? Taková situace často nenastává, o postupu přepravy máme přehled. Jestliže však taková nastane, je naše společnost připravena vzít odpovědnost na sebe a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu."

Jestliže v tomto případě pochybila Česká pošta a označila zásilky jako doručené, i když doručené nebyly, bylo by vhodné, aby společnost na základě garance doručení alespoň zprostředkovala nějakou formu řešení záležitosti s Českou poštou.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2018 11:25, před 6 lety

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsme pouze zprodstředkovatelé, musí Českou poštu přímo kontaktovat adresát.
Jelikož je zásilka na jeho jméno. Lze i v opačném případě prodejce, ale pokud je zásilka označena za doručenou více zjišťovat nehodlá.
Proto bylo paní již od sámého záčátku psáno toto, viz v příloze emailová komunikace.
Která velice napovídá o charakteru dané osoby.
Samozřejmě je i možné zaslat telefonní kontakt na prodejce, který byl již paní zaslán.
Lze to řešit samozřejmě i s námi, ale je nutná spolupráci adresátky.
Pokud není ochotna si zajít na Českou poštu nám Česká pošta tuto informaci nepředá, je pro nás tento spor neřešitelný.

Děkuji Langer Lukáš Jednatel společnosti Lunzo s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2018 12:05, před 6 lety


Veronika Brožovičová

Od samého začátku společnost psala dokolečka to samé: Zboží bylo dle pošty doručeno. Ikdyž nebylo! Už to řeším asi 2 měsíce. Na poště jsme se tehdá ptali asi 3x jestli tam náhodou není balík a třeba pošta zapoměla dát papír, že ho tam mám, což bylo řečeno že není. Tak snad nebudu tam chodit každý den a ptát se co a jak. A jestli pošta pak řekne, že byl balík doručen a neukáže mě žádný předávací papír, tak mám dělat co? Bylo řečeno, že to má řešit společnost, zboží jsem si objednávala od nich a platila jim. A to že za celou dobu společnost neuměla zaslat ani kontakt na prodejce a jen se vymlouvala, že je to jen nákupní galerie a musela jsem si ho vyžádat já sama asi minulý týden a teprve pak kontakt zaslali a to že společnost to nehodlá řešit tak myslím, že to napovídá o charakteru společnosti, kde to od začátku pokaždé řešil a odpovídal jiný pracovník. Dle mého nazárou je to nejhorší e-shop jaký jsem zažila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 13:56, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2018 14:35, před 6 lety

Dobrý den,
to samozřejmě není pravda, jak již vyplvývá s emailové komunikace.
Kontakt na prodejce vám byl zaslán.
Krásný den přeje Langer za společnost Lunzo.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2018 15:59, před 6 lety


Veronika Brožovičová

Tak buď společnost neumí číst nebo nevím jak si to mám vysvětlit. Pokud si přečtete komunikaci tak je vidět že sami od sebe ste kontakt neposlali až minulý týden kdy jsem si ho SAMA vyžádala. Já jsem přece nenapsala, že ho společnost vůbec nezaslala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 17:16, před 6 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.8.2018 08:02, před 6 lety

Dobrý den,
pro prodejce je v tuto chvíli zásilka doručena a to stejně tak pro nás. Stejně tak pro všechny České či nadnárodní společnosti poskytující infromace o přepravě zásilek.

Pokud chcete daný mimosoudní spor vyřešit, je nezbytně nutné kontaktovat Českou poštu ohledně dané zásilky.
Ihned jak vám Česká pošta zašle vyjádření na onu zásilku, stačí nám ho zaslat na email: info@lunzo.cz, popřípadě sem odpovědí na tento spor. Ihned jak prokážete, že zásilka opravdu nebyla doručena, částka vám bude samozřejmě ihned refundována.

Daná potvrzení o zásilce si bohužel vyžádat nedokážeme, i když bychom rádi.
Bohužel nemůžeme jednat vaším jménem.

Krásný den přeje Langer za společnost Lunzo.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.8.2018 13:37, před 6 lety


Veronika Brožovičová

Nechápu proč bych měla problém s Českou poštou rešit já sama, když jsem si zboží objednávala u společnosti Lunzo.cz a platila jsem peníze společnosti na účet a ta má asi nějakou smlouvu o doručování zboží s poštou, ale budiš když to není společnost ochotna udělat a má jen výmluvy. Pro mě to není problém napsat na poštu a vyžádat si potvrzení o doručení, které asi není když mě zboží nebylo doručeno. Pak pošlu vyjádření pošty a jsem zvědavá co za další výmluvy se od společnosti Lunzo.cz dočkám, vlastně jako celou dobu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2018 17:00, před 6 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2018 11:23, před 6 lety

Dobrý den,
nejedná se o žádné výmluvy, my vám danou zásilku nezaslali, tudíž žádné smlouvy z Českou poštou nemáme.
Jsme pouze zprostředkovatel.

Krásný den přeje Langer za společnost Lunzo.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.8.2018 14:57, před 6 lety


Veronika Brožovičová

Dobrý den, tady přeposílám mail a vyjádření od pošty, mail posílám i na lunzo.cz:

Dobrý den,

bohužel o zásilce momentálně nejsou k dispozici další datové záznamy.

Obecně - do okamžiku dodání zásilky je jejím majitelem odesilatel a jen on má tedy právo nesplnění poštovní smlouvy (dodání) reklamovat a případně uplatňovat nárok na náhradu škody.
Reklamaci by měl zahájit s originálem podací stvrzenky u svého poštovního operátora (který nám reklamační list oficiálně předá, my provedeme šetření na našem území, výsledek zaznamenáme
do reklamačního listu a vrátíme jej zpět).
Systém reklamací je takto nastaven na mezinárodní úrovni tzn., je platný pro všechny poštovní operátory sdružené v Světové poštovní unii a bez zahájení reklamační řízení u poštovního operátora
v zemi původu šetření zahájeno nebude.
Na základě oficiálního výsledku reklamace má pak odesilatel nárok i na případnou náhradu škody.

Vzhledem k tomu, že se však v tomto případě jedná o obyčejnou zásilku, je věcí zahraničního poštovního operátora (respektive záleží na příslušných poštovních podmínkách zahraničního poštovního operátora), zda v případě obyčejných zásilek reklamaci vůbec umožňuje.

Za způsobené potíže přijměte, prosím, omluvu.


Lituji, že odpovídám až nyní, avšak v posledním období přichází do naší centrální schránky info@cpost.cz větší množství podání zákazníků oproti standardnímu stavu a v důsledku tohoto přetížení dochází k časově prodlevě při zpracovávání jednotlivých odpovědí.
Za toto prodlení při zpracování odpovědi přijměte, prosím, omluvu.
S pozdravem

P. L. L.
Call centrum
Info@cpost.cz
Tel: 420 840 111 244
Česká pošta, s. p.
Politických vězňů

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 10:58, před 6 lety

Z vyjádření České pošty vyplývá, že aby bylo šetření zahájeno, musí reklamaci nejdříve podat odesílatel u poštovního operátora v zemi původu. Spotřebitelka již poskytla k řešení věci žádanou spolupráci, takže by společnost mohla zprostředkovat řešení problému s odesílatelem.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2018 13:14, před 6 lety

Dobrý den,
akorát jsem přiletěl z Bora Bora tak ihned reaguji.
V tomto případě, samozřejmě danou situaci vyřešíme, pokud by paní zašla na Českou poštu ihned, jak jí bylo sděleno po kontaktování společnosti Lunzo s.r.o., mohla si paní Brožovičová ušetřit čekání a spousty hodin času.

Vyrešení dané situace: Paní bude vrácena částka, jelikož je zřejmé, že zboží nebylo doručeno.
Peníze Paní Veronika Brožovičová obdrží na svém účtu ze kterého platbu provedla a to nejpozději do 48 hodin od odeslání této zprávy.

Pro společnost Lunzo s.r.o. je tímto vyjádření a neprodleným zasláním peněz tento spotřebitelský spor ukončen.

Krásný den přeje za společnost Lunzo s.r.o.
Lukáš Langer jednatel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.9.2018 14:28, před 6 lety


Veronika Brožovičová

Dobrý den,

já jsem samozřejmě na poště byla několikrát a to ptát se jestli tam zboží není atd, tak jak společnost chtěla, na poště mě bylo řečeno že tam žádný balík není a ať to dál řeším se společností Lunzo.cz tak jak i právníkem se kterým jsem se radila. Takže si společnost může odpustit poznámky. Vždy řeší problémy s dodávkou společnost, v tomto případě společnost moc zájem neměla něco řešit a psala dokola to samé. Tak nakonec jsem psala obecně na Českou poštu a myslím nebýt tohoto řešení přes www.vasestiznosti.cz tak by to společnost vůbec neřešila a buď by nereagovala a nebo psala dokola to samé jako celou dobu, takže děkuji tomuto webu za spolupráci.

Brožovičová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 13:46, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.