Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#24937Stížnost na termín dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2018, před 7 lety

Jiri Sedlacek

Znění stížnosti

Dne 17.7.20187 jsem objednal Tlakoměr Omron č.ob. 103101589. Objednávku se zaplacením dopředu jsem uzavřel s tím, že jako termín doručení byla uvedena středa 18.7.2018.
Dnes jsem dostal potvrzení od společnosti uloženka, že zásilka byla převzata 18.7. v 1313 hod k přepravě, takže termín doručení 18.7. je iluzorní a byl zřejmě už v době, kdy jsem objednávku uzavíral, jenže spol. Mall zřejmě nezáleží příliš na imagi a lehkovážně s ní hazarduje.
Do dnešního dne jsem u Vaší společnosti nakupoval pravidelně, což se po dnešním dnu určitě změní.

Jiří Sedláček


Požadované řešení

Máte pravdu chci si pouze postěžovat, protože žádné řešení stávajícího stavu mě nenapadá.
Jako zákazník si myslím, že do budoucnosti byste měli zvážit informace. které zákazníkům sdělujete a být realističtí i za cenu, že zboží nedodáte do druhého dne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 09:12, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2018 08:34, před 6 lety

Vážený pane Sedláčku,

omlouvám se za prodlení v rámci doručení Vaší objednávky a samozřejmě je pro nás důležité, aby objednávky zákazníci obdrželi v avizovaný termín, který jim je při vytváření potvrzen.

Zakoupené zboží bylo prostřednictvím partnerského prodeje, tedy není expedováno z našeho skladu.
Předávám Vaši stížnost na příslušné oddělení, aby prověřili důvod prodlení a zajistili, aby se již v budoucnu neopakovalo.

Děkuji předem za Vaše pochopení a ještě jednou se omlouvám.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 08:28, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 07:50, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.