Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24938Naúčtované VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2018, před 7 lety

Filip Šika

Znění stížnosti

Dobrý den,

na Be2 jsem se zaegistroval před rokem a zaplatil jsem poplatek za první měsíc, který byl asi 150Kč. Protože jsem službu využil přibližně 2 dny a vůbec mě neoslovila, rozhodl jsem se odhlasit a vykašlat se na to.
Bohužel jsem v přeznu 2018 zjistil, že mi společnost z mé kreditní karty odebrala za členství 2092Kč v prosinci a dalších 2092Kč v březnu.
Nevěděl jsem jak danou situaci vyřešit, tak jsem volal na svou banku, kde mi řekli že mi peníze bohužel nevrátí, ale doporučili mi vystavení nové kreditní karty, což jsem taky udělal.
Včera mi přišlo na email upozornění, že protože jsem nezaplatil za své členství (kreditka už byla neplatná, tak si nemohli strhnout další peníze)
tak že to po mě chtějí vymáhat a že mi poslali upomínku k rodičům domů.

Prosím Vás o pomoc, jak danou situaci vyřešit.
Jsem ochotným těm z*urvencům zaplatit tu částku, ale tím se mi můj problém nevyřeší a zase za 3 měsíce po mě budou chtít další peníze.

Poslal jsem jim asi 5 emailů a zatím bez odpovědi. Už v březnu jsem jim psal emailem, at mi to koukají zrušit, ale nic se nestalo.

Moc Vám děkuji za pomoc.

Filip


Produkt

VIP členství na seznamce


Požadované řešení

Ať mi dají už sakra pokoj a zruší mi to pitomý členství. I ty prachy co po mě chtěj zaplatim, jen at už po mě nechtějí další.... nemám 12 tisíc co bych mohl ročně vyhazovat do konce života.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2018 19:38, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2018 10:42, před 7 lety

ID: 166532402


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 07/11/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

........................

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2018 13:45, před 6 lety


Filip Šika

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

děkuji Vám za zrušení prodlužování mého Prémiového členství. jako zákazník bych uvítal aby se mi pro příště nestrhávaly částky automaticky z karty bez meho vědomí a aby bylo rušení takových smluv s poznámkami v obecných podmínkách jednodušší.
na svém profilu jsem byl 2x v životě a Vám kvůli tomu zaplatím dohromady skoro 7 tisíc.
Poslední dlužnou částku doplatím bankovním převodem, je smutné, že by mě šlapka vyšla levněji než Be2 seznamka :D

Zdravím,
Filip