Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24939Ne dorucen Balik z Irska

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2018, před 7 lety

Zuzana Bartonova

Znění stížnosti

11/06/2018 jsem poslala velkou obalku z Irska do cech. 12/06/2018 byla zasilka odeslan a do Čech a je stale nedorucena.Pokouseli jsme se zjistit Kde se zasilka nachazi a bylo Nam po telefonu receno,, ze zasilka jeste v Cechach neni. Jelikoz mam tracking number a irsku post jsem kontaktovat a taky tak vim ze zasilka v Cechach uz davno je, ale zrejmne ji nikdo nenaskenoval tak radeji tvrdi ze ji irsko neodeslalo.Nevim jestli mi muze te tady nejak pomoc ale uz nevim jak a Kde se obratit. Mne to stalo penize a prijemce prijde Cas. Dekuji za pochopeni Bartonova


Produkt

Trans. Ref. ID:20320104454374 Trucking Number:RL 684070821 IE


Požadované řešení

Chtela bych aby jste zasilku dohledaly a Co nejdrive dorucily prijemci.adresa:Veronika Slivkova, Peckova 251 Praha 8,psc:18600.dekuji za kladne vyrizeni. Bartonova


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 09:05, před 7 lety

Jak u mezinárodních, tak i u vnitrostátních zásilek platí, že pošta odpovídá pouze za zásilky, jejichž přijetí eviduje vystavením stvrzenky, tzv. podacího lístku. Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli.

Do šesti měsíců od podání může spotřebitel dodání zásilky reklamovat u kterékoliv pošty. Ta nezkoumá totožnost reklamující osoby. Může to být odesílatel či adresát; přijetí reklamace pošta podmiňuje předložením podací stvrzenky, kterou zpravidla disponuje ten, který zásilku odeslal. Při řešení reklamace spolupracuje pošta se zahraničním provozovatelem. Zjišťuje se, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Pošta vám následně písemně oznámí, zda, kdy a komu byla zásilka vydána. Nedošlo-li k řádnému dodání, považuje se zásilka za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.