Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Dne 17. 1. 2014 jsme zakoupili v prodejně XXXLutz nábytek a to 2x postel ONTARIO, 2x noční stolek Ontario a 1x zásuvka Ontario pod postel. Nábytek po nějaké době v pokoji začal opravdu hodně zapáchat. Začaly nám slzet oči, škrábat v nose, krku, začaly bolesti hlavy a nevolnost od žaludku. Nejprve nábytek pár dní byl cítit tak nějak jako dřevo spíše vonící novotou. Ale po nějaké době byl zápach velice intenzivní, že se v místnosti nedalo vydržet. Několik dnů byl nábytek vynesen ven na čerstvý vzduch, kde byl cca 14 dní. I venku ovšem v blízkosti cca 1,5 m již byl cítit. Po přenesení dovnitř opět silný zápach a ty samé problémy ( štípání očí atd., ).
Opět jsme museli nábytek odstěhovat do místnosti, kde nikdo není a dne 24.2. 2014 jsme e-mailem poslali prosbu o prošetření a uplatnili reklamaci. E mail obsahoval přibližně ten samý text uvedený výše. Dne 3.3. přijel technik, vstoupil do místnosti s nábytkem a se slovy " no tady se opravdu nedá být ", sepsal reklamační protokol, ovšem bohužel tuto větu ani jiné své stanovisko do protokolu neuvedl. Jen že zákazníkovi nábytek zapáchá. Bohužel jsme si toho hned nevšimli. ´Bylo nám řečeno, že je nábytek ošetřen olejováním. Na účtence toto je uvedeno, ale nikdo nás při koupi neupozornil na fakt, že zboží může zapáchat. Dnes tj. 11. 3. 2014 nám přišel dopis se zamítnutím reklamace s tím, že mírný zápach je charakteristický pro nábytek takto povrchově upraveným, časem se zmírní a nejedná se tedy o oprávněnou reklamaci. S odvoláním na bod č. 9 všeobecných podmínkách XLMX s.r.o. reklamaci ZAMÍTÁ.
Prostudovala jsem bod č. 9, ale o zápachu se tu nic neříká.
A bohužel se nejedná o mírný zápach, který časem zmizí, ale o zápach takový, že se s nábytkem v místnosti nedá být. Navíc je v domě dítě a onkologický pacient a stačí škvírka pod dveřmi a je zápach v celém domě. A nekupuji si přece postel k tomu, abych na ni spala venku, abych se neudusila. To už jen poznámka ze zoufalství.
Děkuji Vám předem za pomoc . S pozdravem Sklenářová Renata
postele ONTARIO masivní buk, noční stolky Ontario, Zásuvka pod postel Ontario
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že společnost tvrdí, že je to v pořádku, doporučujeme obrátit se na znalce, který nejen, že posoudí, zda je to obvyklé, ale posoudí i zdarvotní ne/závadnost zboží.
V případě, že bude posouzení ve prospěch kupujícího, může kupující po prodejci žádat i úhradu nákladů spojených s reklamací.
Společnost XXXLutz CZ s.r.o. byla o podadné stížnosti informována. Doposud však nevyužila možnosti reakce na tuto stížnost. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.
Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.