Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24941Zpoždění letu o více než 3 hodiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2018, před 6 lety

Michala Vydrová

Znění stížnosti

Dlouhé zpoždění letu
Vážená společnost Travel Service,

5.7.2018 jsme využily Vaší společnosti a odlétaly jsme z Burgasu do Prahy - číslo letu QS1179. Plánovaný čas odletu z Burgasu byl v 16:30, přílet do Prahy 17:30. Tento let byl opožděn o více než 3 hodiny. Odlet z Burgasu byl naplánován až na 19:40.

Volaly jsme na Vaši info linku, kde jsme se domáhaly informací, proč byl odlet opožděn a jak si můžeme nárokovat kompenzaci. Byly jsme odbyty Vaším zaměstnancem, který nám neposkytl žádné informace, jen nás stále odkazoval na reklamační oddělení. Nejen, že vystupoval arogantně, ale zdál se nám i nedostatečně proškolen, aby dokázal řešit takovéto svízelné situace, do kterých nás Vaše společnost uvedla. Jak jistě víte, včera byl státní svátek a kvůli tomu nejezdí dostatečné množství spojů. Pro lidi nebydlící v Praze bylo velice obtížné se při takovémto zpoždění dostat domů. Jediná kompenzace, která nám byla nabídnuta byl balíček s potravinami cca v hodnotě 50 korun.

Na letišti v Burgasu nám poskytli od Vaší společnosti list s právy cestujících v letecké dopravě, kde jsme se dočetly, že při zpoždění, které je delší než 3 hodiny, máme právo nárokovat si finanční náhradu.

Stížnost jsme Vám zasílaly e-mailem již před 14 dny. Po dalším kontaktování nám nikdo nebyl schopen odepsat, že se bude problémem zabývat. Zbývá mi teda poslední možnost, jakým způsobem Vás mohu kontaktovat, než se rozhodneme problém řešit jiným způsobem.

Dále byly v e-mailu přiložené fotky, které dokazovaly zpoždění.

Byly bychom rády, kdyby se věci daly do pohybu a že se problém brzy vyřeší.

S pozdravem,
Vydrová a Vovsová


Požadované řešení

finanční odškodnění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 08:16, před 6 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Cestující, jehož let byl významně zpožděn (cestující dosáhne cílového místa určení o tři nebo více hodin později, než je původně plánovaný čas příletu), obdrží dle čl. 7 nařízení ve světle rozsudku Soudního dvora Evropské unie ze dne 19. listopadu 2009, Sturgeon (C-402/07 a C-432/07), náhradu ve výši 250 EUR u všech letů o délce nejvýše 1500 kilometrů, 400 EUR u všech letů v EU delších než 1500 kilometrů a u všech ostatních letů o délce od 1500 kilometrů do 3500 kilometrů, 600 EUR u všech ostatních letů.

Podrobný formulář stížnosti pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod postupu při stížnosti u leteckého dopravce, viz. http://ec.europa.eu/transport/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_cs.pdf

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.